Sewero Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 zebe skrev: Disse er fra Chromaggus.eu: Ihealforcash - Dwarf Priest Imwithstupid - Orc Hunter Prestepappa - Undead Priest Roguefighter - Orc Rogue Hornyfroggy - Orc Warlock Hunteritam - Undead warrior mange snåle navn her ja. :!: 7542720[/snapback] elsker avateren din<3 masse snåle navn ja:P Imwithstupid heter pettet til huntern min xD Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Youaredumb - Troll hunter Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Kombat-Kaare skrev: Kjobben skrev: Kombat-Kaare skrev: Kjobben skrev: Og btw, syns Papirlapp er imba jeg 7535531[/snapback] Hvordan kan et navn være ubalansert? 7535573[/snapback] Spiller du WoW? 7535716[/snapback] Og hva har det med saken å gjøre? 7540873[/snapback] Hvis du spiller WoW, burde du vite at imba er et ord som blir brukt for noe som er veldig bra. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Lvl 11 på Grim Batol. Hvordan rapporterer man, har aldri gjort det før. Antar det er bare å sende inn en ticket da, men hvilken kategori... Endret 20. desember 2006 av WarpX Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 hvorfor skal du raportere? herre gud, sånne navn er jo bare for morro... så sant ikke det "ordet" minner deg om no da o.O Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 zebe skrev: Disse er fra Chromaggus.eu: Ihealforcash - Dwarf Priest Imwithstupid - Orc Hunter Prestepappa - Undead Priest (Han er i guilden min) Roguefighter - Orc Rogue Hornyfroggy - Orc Warlock Hunteritam - Undead warrior mange snåle navn her ja. :!: 7542720[/snapback] jeg er i samme battlegroup som deg og jeg har ikke sett noen av dem navna i BG o.O Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Farmet sammen med en som het Deoderant. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Har vært i guild med magenmin, verste er at han er godt over 20. Får så vondt i meg av slike nicks. Lenke til kommentar
zebe Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Darkey skrev: zebe skrev: Disse er fra Chromaggus.eu: Ihealforcash - Dwarf Priest Imwithstupid - Orc Hunter Prestepappa - Undead Priest (Han er i guilden min) Roguefighter - Orc Rogue Hornyfroggy - Orc Warlock Hunteritam - Undead warrior mange snåle navn her ja. :!: 7542720[/snapback] jeg er i samme battlegroup som deg og jeg har ikke sett noen av dem navna i BG o.O 7543537[/snapback] Ikke alle som pvper heller da, navna jeg skrev ned er ikke alle lvl 60 characters Endret 20. desember 2006 av zebe Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 huff... så ubrukelig Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Darkey skrev: hvorfor skal du raportere?herre gud, sånne navn er jo bare for morro... Barndommen holder sitt faste grep om deg, skjønner jeg... Endret 20. desember 2006 av WarpX Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 WarpX skrev: Darkey skrev: hvorfor skal du raportere?herre gud, sånne navn er jo bare for morro... Barndommen holder sitt faste grep om deg, skjønner jeg... 7544294[/snapback] Helt ærlig, WarpX. Du tar deg ikke nær av at folk kaller seg "Skampult"? I så fall, hvorfor det? Dønn ærlig tror jeg ikke at du innerst inne bryr deg. Og da kan du jo la en som faktisk tar "Skampult" innover seg gjøre det. Og jeg må vel ha noen navn jeg og... synes Holymoly var et litt fancy navn på en priest. ^^ Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Potetfar skrev: Helt ærlig, WarpX. Du tar deg ikke nær av at folk kaller seg "Skampult"? I så fall, hvorfor det? Det er ikke sånn at jeg får sjokk og angst over å se det, men det passer seg ikke i det rollespillet som WoW faktisk er, i mer eller mindre grad. Jeg begynner å bli DRITLEI alle som kaller seg et møbel eller noe. Potetfar skrev: Dønn ærlig tror jeg ikke at du innerst inne bryr deg. Og da kan du jo la en som faktisk tar "Skampult" innover seg gjøre det. Hva vet du om det? Kjenner du meg? Didn't think so. Potetfar skrev: Og jeg må vel ha noen navn jeg og... synes Holymoly var et litt fancy navn på en priest. ^^ Figures. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Sier bare Totemterje jeg. Det er det vakreste navne som jeg har på min shaman Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 8 sider med navn? Dette trenger vi virkelig ikke. Tråden stenges grunnet unyttig samletråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg