DirtyBit Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Vel, for morro skyld så hadde det vært morro å sett hvor mange dumme navn på charactere dere har sett.... av en eller annen grunn så er det flest norsker som har sugent navn.. sitter i AB nå med en troll mage som kaller seg "kaffebord" hva har dere sett av rare navn? Lenke til kommentar
pydi Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 har en alt rogue some jeg kaller: kokkos... XD Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Troll hunter med navnet "Bowjob". Egentlig så var det det beste navnet jeg noensinne har sett men Edit: skal bare se hvor mange klokka er, den på pcen går feil. Og btw et annet dumt navn jeg kommer på nå er en UD warlock på Vashj som heter "Guildwarrior" Endret 19. desember 2006 av Nstin Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Canyouseeme beste rogue navnet da:P Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 jeg ble ganka av "pizzabudet" @ trollbane. shaman. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 "Goldfarmer" var ganske åpenlyst Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 taurus på en alliance warrior Lenke til kommentar
knux Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Stektsopp er noe av det rareste jeg har sett Human female, wtf liksom. Lenke til kommentar
drood Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 lagde en alt på magtheridon da de tokk kel da møtte jeg en female UD rogue som hette "snikfitte" Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 jeg ble ganka av "pizzabudet" @ trollbane. shaman. 7532975[/snapback] Har sett vedkommende i AV, senest i dag Når det kommer til navn, så må jeg si jeg ikke kommer på noen akkurat nå... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Luremus og Trøndersodd. Samt Ipawnu, guldbeggur. malehunta (male warrior), arcangel, ultimate (man skal ikke utgi seg for noe man ikke er) Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Taurondrui Ikke nok char-spaces for Taurondruid. Forøvrig er vel Taurendrui også tatt. Samt en annen druid ved navn Herbievore, men det må jeg si passer fint, hehe. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) jeg ble ganka av "pizzabudet" @ trollbane. shaman. 7532975[/snapback] Har sett vedkommende i AV, senest i dag Når det kommer til navn, så må jeg si jeg ikke kommer på noen akkurat nå... 7533055[/snapback] Off-topic Rareste navnet ever er vel canyouseeme på en rogue mens det søteste er vel kazter(norges beste mage<3 IMO) Endret 19. desember 2006 av Narkan Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Har sett en som kaller seg Tubgirl :!: Undead mage som kaller seg: Pwnt Night elf hunter som kaller seg: Llegolasz eller noe :!: :!: Tok å whispera han om at navnet hans var morsomt. Da kom det "stop it!! everybody telling me that because of name!! i want to change but i cant" med skikkelig dårlig engelsk. Dwarf warrior: Gimli Endret 19. desember 2006 av Overdox Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hmm, har sett Kaffemann (dwarf warrior) og Grapefruit (female gnome something). Lenke til kommentar
hds Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 lol, faktisk en som kaller seg det. Men de dummeste navnene er vel alle de som har de kjedelige seriøse eventyrlige navnene. Liker bedre noe rart som f.eks Orkiedorkie. Blir jo uttalt Ocry Dorky, en Teit Orc. Gnomezilla, gnomer er ikke akuratt kjent for å være svære så hvorfor ikke herme etter Godzilla. Lenke til kommentar
Mawk Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Min UD twink Rogue, Fleshless. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 I WSG i går(eller var det AV) var det en rogue som het Ithinkusuck Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Har en del fine på Ravencrest Bare trekker ut navn på dkp-lista til mitt forrige guild: Svettman Gulbanan Papirlapp Tyrranosaur også andre navn på ravencrest: Kjettmorbid ( IRL kompis av meg, dritkult navn ) Soppen Andendk ( Skjer med at folk skal ha dkdk i nicket? ;o ) er også mange andre syke men orker ikke nevne fler Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Tauren som heter "milkmeplz" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg