BeyondALL Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg kjøpte for noen måneder siden en Epson Stylus DX4850 - Multifunksjons-skriver. Det er ikke verdens feteste, men jeg skriver ikke ut mye, og kjøpte den først og fremst pga. skanneren. Skriveren har 4 patroner. For ca. 2 måneder siden hadde jeg brukt opp det svarte blekket, og de andre var på mellom 15% og 50%. Siden jeg ikke skriver ut mye har jeg ikke kjøpt ny svart patron, og har ikke brukt den i det hele tatt. I dag tenkte jeg å sjekke nivået på patronene for å kjøpe nye av de jeg mangler blekk i. Nå sier den plutselig at alle er tomme, noe som ikke stemmer med siste gang jeg sjekket - og jeg har ikke brukt den siden. Dessuten sier den at produksjonsdatoen for patronene er 12-2005. Er det datostyring som stopper meg fra å bruke den? Jeg blir litt sinna, jeg vet jo at 3/4 patroner ikke er tomme... Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 De tørker ut innvendig etter en tid uten tapping. Jeg kjøpte nytt blekk og printet 10 sider, og etter 4 måneder uten printing var det ikke liv igjen i dem. Det skal ikke lønne seg å ha et lite behov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå