Seregon85 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Hei, Jeg har et problem med PC'n min for tiden. Mens jeg ser forskjellige serier/film på PC'n min skjer det at den plutselig restarter mitt under videosnutten, sånn helt uten forvarsel eller noe. Det skjedde hver gang ei stund, helt til PC'n nektet å skru seg på i det hele tatt. Kom til bootscreenen til BIOS'en, og stoppet opp. Fikk fikset dette ved "Clear BIOS Settings", og ting funket fint igjen. Helt til i går da det skjedde igjen mitt under en episode av et eller annet. Har ikke prøvd igjen i dag, men skal sikkert prøve nå snart. Jeg tenkte kanskje at det var snakk om skjermkortet mitt, at det var overopphetet eller noe. Men det virker ikke som om verken skjermkort eller prosessor har blitt for varme når jeg har sjekket temperaturen. Sjekket rett før det klikket en dag før her, og alt virket normalt. Skjermkortet ligger på rundt 40C, mens CPU'en ligger på rundt 50C. Er det noen som har noe forslag til hva det kan være? (Og, ja, jeg har oppdatert skjermdriverne.. Og, ja, det skjer bare når jeg ser en lengre videosnutt av noe, etter en fem-ti minutter, kanskje lengre.. Ikke når jeg spiller eller noe. ) Jeg har lagt med systemspecs under: Computer Type: ACPI Multiprocessor PC Operating System: Microsoft Windows XP Professional Motherboard: CPU Type: DualCore Intel Core 2 Duo E6300, 1866 MHz Motherboard Name: Asus P5NSLI Motherboard Chipset: nVIDIA nForce 570 SLI Intel Edition System Memory: 1024MB (DDR2-533 DDR2 SDRAM) Display: Video Adapter: GeForce 7600GT (256MB) Monitor: 2x Samsung SyncMaster 920N LCD 19" Endret 18. desember 2006 av ivarnyland Lenke til kommentar
Seregon85 Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Ingen som har hatt lignende problemer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå