Hellemyr Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hvist faren din gir deg en T kobling og en brakett til jul, så er han ikke mye glad i deg :!: Lenke til kommentar
Intern Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Altså, å si at jeg blir lei meg, er ganske feil å si. Du har nok misforstått hvis du tror det! Jeg synes det er veldig teit, og unødvendig, å si sånne ting om min far uten at dere kjenner han. Hellemyr: Jeg har alltid fått fine gaver av pappa til jul! Mobil, PS2, PC, Sofa, Bil, Moped...osv. Så jeg tviler sterkt på at han kun bruker 200,- på meg i år, da lånet han hadde er ferdig betalt denne måneden... Lenke til kommentar
tommkarl Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg tenker bil når jeg ser dette. Den nederste ser veldig ut som en brakett som pleier å følge med voltmetere, turtellere og lignende som man monterer i biler, slike runde instrumenter......det andre kan være til vindusspyler slanger Lenke til kommentar
Intern Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Hmm...det har jeg ikke tenkt på, men det er lenge siden pappa byttet vindusviskere til den nye typen (Audi), og han har ikke hatt noen planer om å sette i nye instrumenter. Kun lakke det gamle... Synes det var et godt svar Takker! Får roe litt ned på forhåpningene nå tror jeg! Hehe Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Uansett så er ikkje det lenge igjen til jul! Lenke til kommentar
Intern Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Nope, men det virker som det er lenge til det kommer snø... Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Ja, uheldigvis! Det har berre snødd tre gongar her Det snødde forgårs, men det ser ut til at alt har smelta.... Lenke til kommentar
RallyP Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Er vel ikke ne stress å ikke få vannkjøling. Da har du friheten til å kjøpe akkurat slik vannkjøling du vil ha selv etter jul Og jeg bare spøkte tidligere...noen må snart forstå sarkasme... Lenke til kommentar
Intern Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Har ikke sagt jeg ikke har lyst på vannkjølig, langt derifra! Jeg sa jeg egentlig hadde tenkt til å kjøpe det selv, og at jeg syns det hadde vært morro å fått! Det må da bety at jeg har lyst på det!? Og ang. kommentaren din, jeg syns det er unødvendig å komme med sånne svar! Det har da ikkeno med om jeg skjønner sarkasme eller ikke! Sarkasme eller ikke, det hadde ikke noe med tråden å gjøre, heller ikke sex greier, så ta det et annet sted! Endret 22. desember 2006 av Intern Lenke til kommentar
tommkarl Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Har ikke sagt jeg ikke har lyst på vannkjølig, langt derifra! Jeg sa jeg egentlig hadde tenkt til å kjøpe det selv, og at jeg syns det hadde vært morro å fått! Det må da bety at jeg har lyst på det!? Og ang. kommentaren din, jeg syns det er unødvendig å komme med sånne svar! Det har da ikkeno med om jeg skjønner sarkasme eller ikke! Sarkasme eller ikke, det hadde ikke noe med tråden å gjøre, heller ikke sex greier, så ta det et annet sted! 7557940[/snapback] Jeg synes det er skikkelig bra at du du forsvarer gammern! Vitner om karakter. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Intern du er en snok! Lenke til kommentar
RallyP Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hvem sa at du ikke hadde lyst på vannkjøling? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg kommer til å rapportere den som neste som kommer med et svar som ikke har med topic å gjøre! Synes dette har gått litt for langt! RallyP: Du sa: "Det er vel ikke ne stress å få vannkjøling." Nei, jeg har da aldri sagt det er noe stress...jeg sa det hadde vært morro å få! Og jeg vil gjerne ha meg frabedt å bli kaldt ting eller at folk i min familie blir kalt ting! Har dere et stort ønske om å kalle folk ting kan dere si det, ikke skrive det! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Nå må du slutte å ta deg selv så jævlig høytidelig. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Jeg gjør ikke det, men det får da være grenser om hva man snakker om og hva man kaller folk! Endret 23. desember 2006 av Intern Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Du gjør det. Er det forferdelig å bli kalt en snok? Tror ikke sinnsro mente så veldig mye med det. Hva var poenget med tråden i utgangspunktet? Og hva mener du vi skal diskutere? Du har laget en tråd som trygler folk om å gå off-topic, rett og slett fordi det ikke er noe å si on-topic! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Dobbelpost... 14tegn Endret 23. desember 2006 av Herr Brun Lenke til kommentar
Intern Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Har da aldri tatt meg nær av å bli kalt en snok!? Du får lese bedre neste gang! Det er ikke noe mer å diskutere...det er bare folk som fortsatt kommer med unødvendige svar, bare for å være "kul" eller hva søren de kaller det... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 RallyP sa forøvrig at det ikke ville være noe stress å IKKE få vannkjøling, for da kunne du kjøpe det selv etter jul. Hvem leser ikke godt nok? Det er også du som virker som den som febrilsk prøver å virke kul, ikke de andre (ref. "pappa bruker bestandig masse penger på meg" samt det at du lagde tråden i utgangspunktet) Som nevnt, du tar deg selv og tråden "din" altfor høytidelig. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Ja, jeg prøver å være kul, ved å fortelle at jeg får gaver av pappa på julaften og bursdag! Jeg tjener også mine egne penger, så du trenger ikke hinte til noen ting! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå