Gå til innhold

Er dette deler til vannkjøling?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, å si at jeg blir lei meg, er ganske feil å si. Du har nok misforstått hvis du tror det! Jeg synes det er veldig teit, og unødvendig, å si sånne ting om min far uten at dere kjenner han.

Hellemyr: Jeg har alltid fått fine gaver av pappa til jul! Mobil, PS2, PC, Sofa, Bil, Moped...osv. Så jeg tviler sterkt på at han kun bruker 200,- på meg i år, da lånet han hadde er ferdig betalt denne måneden...

Lenke til kommentar

Hmm...det har jeg ikke tenkt på, men det er lenge siden pappa byttet vindusviskere til den nye typen (Audi), og han har ikke hatt noen planer om å sette i nye instrumenter. Kun lakke det gamle...

Synes det var et godt svar :) Takker! Får roe litt ned på forhåpningene nå tror jeg! Hehe

Lenke til kommentar

Har ikke sagt jeg ikke har lyst på vannkjølig, langt derifra! Jeg sa jeg egentlig hadde tenkt til å kjøpe det selv, og at jeg syns det hadde vært morro å fått! Det må da bety at jeg har lyst på det!?

Og ang. kommentaren din, jeg syns det er unødvendig å komme med sånne svar! Det har da ikkeno med om jeg skjønner sarkasme eller ikke! Sarkasme eller ikke, det hadde ikke noe med tråden å gjøre, heller ikke sex greier, så ta det et annet sted!

Endret av Intern
Lenke til kommentar
Har ikke sagt jeg ikke har lyst på vannkjølig, langt derifra! Jeg sa jeg egentlig hadde tenkt til å kjøpe det selv, og at jeg syns det hadde vært morro å fått! Det må da bety at jeg har lyst på det!?

Og ang. kommentaren din, jeg syns det er unødvendig å komme med sånne svar! Det har da ikkeno med om jeg skjønner sarkasme eller ikke! Sarkasme eller ikke, det hadde ikke noe med tråden å gjøre, heller ikke sex greier, så ta det et annet sted!

7557940[/snapback]

Jeg synes det er skikkelig bra at du du forsvarer gammern! Vitner om karakter.

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å rapportere den som neste som kommer med et svar som ikke har med topic å gjøre! Synes dette har gått litt for langt!

RallyP: Du sa: "Det er vel ikke ne stress å få vannkjøling." Nei, jeg har da aldri sagt det er noe stress...jeg sa det hadde vært morro å få!

Og jeg vil gjerne ha meg frabedt å bli kaldt ting eller at folk i min familie blir kalt ting!

Har dere et stort ønske om å kalle folk ting kan dere si det, ikke skrive det!

Lenke til kommentar

Du gjør det. Er det forferdelig å bli kalt en snok? Tror ikke sinnsro mente så veldig mye med det. Hva var poenget med tråden i utgangspunktet? Og hva mener du vi skal diskutere? Du har laget en tråd som trygler folk om å gå off-topic, rett og slett fordi det ikke er noe å si on-topic!

Lenke til kommentar

RallyP sa forøvrig at det ikke ville være noe stress å IKKE få vannkjøling, for da kunne du kjøpe det selv etter jul. Hvem leser ikke godt nok?

Det er også du som virker som den som febrilsk prøver å virke kul, ikke de andre (ref. "pappa bruker bestandig masse penger på meg" samt det at du lagde tråden i utgangspunktet)

Som nevnt, du tar deg selv og tråden "din" altfor høytidelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...