Intern Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hei, jeg fant noen deler hjemme, og lurte på om dette er deler til vannkjøling. Hvis pappa har kjøpt vannkjøling til maskinen sin, ja da begynner jeg å lure Nå, ser dette ut som deler til vannkjøling? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Dette er helt generiske slange- og nippelting som kan brukes til hva som helst (inkl. vannkjøling) Lenke til kommentar
Intern Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Jo, men kan ikke tenke meg at hvor han ellers kan bruke dette... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Spør ham hva det skal brukes til da! Lenke til kommentar
Intern Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Tør ikke, tilfelle det er julegave til meg Lenke til kommentar
bucketofcack Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Mulig faren din har kjøpt seg akvarium .. Men den siste posen ser ut som en viftestyring. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Pappa har nettopp flyttet fra mamma, og bor derfor i hybel, så jeg tviler på at han har kjøpt seg akvarium, da det allerede er dårlig plass til han og to unger! Han liker heller ikke fisk, så Det ser ut som en brakett for meg... Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 viss det er gave til, kor er resten av delane til vannkjølinga då? Og korleis/kor henne fant du delane? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Fant kun det i en pose her...kan hende han har gjemt resten av delene et annet sted da... Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 hmm, jaja, men viss det er til... Men viss faren din IKKJe har peiling på data, så korleis veit han kva slags delar du rtenger? Lenke til kommentar
bucketofcack Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 sikkert bare noe pess til hytta.. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 tharshan: Jeg har hadlet MYE på netshop.no, og han har vært med hver gang...kan hende han har fått hjelp av dem...og han kan litt data, ikke mye men litt bucketocack: Vi har ikke hytte Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hehe det er jo alltid lov å håpe Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Sikker på at han ikke skal ha det til noen kinky sexgreier da :!: Lenke til kommentar
Intern Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Hehe det er jo alltid lov å håpe 7540286[/snapback] Ja, det hadde vært morro å få vannkjøling! Hadde jo tenkt til å kjøpe det selv, men hvis jeg får det, så gjør det ikkeno Sikker på at han ikke skal ha det til noen kinky sexgreier da :!: 7540295[/snapback] Hmm...hvis han skal bruke en T-kobling og en slange til sexgreier, ja da begynner jeg å lure litt... BTW: du må ha en god fantasi hvis du klarer å bruke det til sexgreier ;P Inlegg nr. 1000 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 dette vil vi ha updates på husk å si om du fikk vannkjøling eller ikke da Lenke til kommentar
Intern Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Vil do! Får jeg det ikke, spør jeg pappa hva det er til, så skal jeg poste her! Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hmm...hvis han skal bruke en T-kobling og en slange til sexgreier, ja da begynner jeg å lure litt...BTW: du må ha en god fantasi hvis du klarer å bruke det til sexgreier ;P 7540302[/snapback] Faren din har nok god fantasi skal du se Eller så har du kanskje dårlig fantasi. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Det holder med "mobbing" av min far nå! Den neste som sier noe om han og sex, får med administrator å gjøre...! Lenke til kommentar
RallyP Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Såså, stakkars gutten blir lei seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå