Gjest Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 fant denne på Ironmaiden.com. Hvor mange sanger greier du å rames opp iblant disse? Og finner du Eddie? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Eddie er julenissen Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 kult. I morgen når jeg er litt mer opplagt skal jeg finne så mange personer fra sangene jeg greier.. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Er det kun Iron Maider-sanger man kan finne i det bildet? Har studert bildet bittelitt og jeg finner kun en sangtittel: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor The Wicker man Men så har jeg aldri vært noe særlig begeistret for Iron Maiden uansett. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor The Wicker Man (Han fyrn helt i toppen til venstre)Phantom of the Opera (Mannen med halv maske) Genghis Kahn (Mongolern ved siden egyptern på høyre) Hallowed Be Thy Name (Cause at five oclock, they take me to the gallows pole (hengegreia bak i der)) Flight of Icarus (Flyvegreia ved sole (fra coveret til singelen) Charlotte the Harlot (Kan jo være dama bak djevel) The Prisoner (Mannen forann dama jeg trur er Charlotte, han er number six (dialogen i starten av sangen)) Can I Play With Madness (Han ved til venstre for han over, mannen med pipa er læreren i musikk videon) Where Eagles Dare (Må jo være han piloten nede til høyre) Flight of Icarus (Mannen med kappe som dekker ansikt, fra videon) The Trooper (Mannen bak number 6 har lik uniform som Eddie på singel coveret) Be Quick or be Dead (Cowboyen) Noe av det er jo litt på kanten men Endret 19. desember 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Tja... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Aces High - piloten nede til høyre, uenig i at det kan være Where Eagles Dare Iron Maiden - de er jo der hele gjengen, midt i litt til høyre, kan jo ikke glemme denne killersangen! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 The Number Of The Beast Lenke til kommentar
Loman Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Aces High, Powerslave, The trooper, somewhere in time Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå