Howard Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Klikk for å se hva som skjuler seg i dagens luke! Les mer Lenke til kommentar
mean mean iskremmaskin Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Var greie oppgaver idag Nå er det ikke lenge til jul Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Nei, ikke lenge igjen nå.. Syntes oppgavene blir litt mer "vriene" nå etterhvert.. Ikke det at de er vanskelige på noen måte enda, men er nok flere som begynner å vippe litt av pinnen nå.. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Lar være å delta i dag. Det kabinettet falt ikke helt i... smak. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 er kabinettet man vinner rødt? Lenke til kommentar
shrek_2 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 jeg synes ærlig talt at oppgavene er litt vel lette veldig ofte.. Hadde ikke gjort no med noen skikkelige nøtter før jul! Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Herregud det kabbiset var dead øgly...håper jeg ikke vinner. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Det kabinettet var jo drittstygt. Det MÅ jeg bare ha! Lenke til kommentar
qwert Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Err... Vekselspenning?! Det er vel egentlig ingen ting som heter dette på norsk? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Var greie oppgaver idag Nå er det ikke lenge til jul Jaha, var totalt gresk for meg. Så jeg brukte tippekupong metoden Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Var greie oppgaver idag Nå er det ikke lenge til jul Jaha, var totalt gresk for meg. Så jeg brukte tippekupong metoden 7533456[/snapback] Den er kjekk og ha Lenke til kommentar
Steina Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Err... Vekselspenning?! Det er vel egentlig ingen ting som heter dette på norsk? 7533445[/snapback] Neivel? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Neivel? Nei. Man skjønner vel hva som menes, men det er et annet ord som er det korrekte. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 hehe, hva er det som driver deg?. Hvor kommer denne trangen fra?. Dette er da et hardware forum, her skriver folk feil så det synger etter inkl meg selv. Kan du ikke finne deg et Norsk ord bok forum der du kan menge deg med folk med samme interesse. (tipper svaret ditt blir å rette på mine skrivefeil) Lenke til kommentar
Steina Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) hehe, hva er det som driver deg?. Hvor kommer denne trangen fra?. Dette er da et hardware forum, her skriver folk feil så det synger etter inkl meg selv. Kan du ikke finne deg et Norsk ord bok forum der du kan menge deg med folk med samme interesse. (tipper svaret ditt blir å rette på mine skrivefeil) 7533820[/snapback] Men la oss slutte å diskutere før innleggene går over fra humoristiske til alvorlige. Endret 19. desember 2006 av Steina Lenke til kommentar
ozone Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Err... Vekselspenning?! Det er vel egentlig ingen ting som heter dette på norsk? 7533445[/snapback] Err... JA det er faktisk noe som heter "vekselspenning" ! Strøm går det bare når kretsen er belastet med noe som bruker strøm. Før man kobler på noe, går det ingen strøm, men vekselspenningen er der like fullt! Så hvis ikke ordboken har det ordet, så er det deres feil Lenke til kommentar
qwert Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Strøm går det bare når kretsen er belastet med noe som bruker strøm. Før man kobler på noe, går det ingen strøm, men vekselspenningen er der like fullt!Som i en notstand som varierer mellom null og større motstand en strømmen som går i kretsen? Det som skjer når noen vrir frem og tilbake på denne? En dimmer? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (tipper svaret ditt blir å rette på mine skrivefeil)Nah. Stavepoliti på forumet får noen andre være, det ville jeg aldri finne på. Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Syntes denne oppgaven var veldig vanskelig, på den siste oppgaven er det jo to riktig svar. Vekselspenning skifter jo potensial, men strømmen skifter jo også spenning i løpet av en periode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå