learntofly Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Hei Skal nå ordne meg tråløst nett i heimen, men dette er ett helt ukjent tema for meg. Jeg har idag en stasjonær pc, men er på jakt etter en ny bærbar maskin. Jeg skal bruke nettet til den nye maskinen, samt at den gamle maskinen blir satt ut i boden som en ren lagringskilde. Jeg trenger derfor en router som kan knytte begge maskinene sammen. På den stasjonære hadde jeg sett for meg en løsning med en USB pinne, og ikke ett kort. Dette er ikke livsviktig, men mer av praktiske årsaker. I den nye maskinen er dette selvsagt innebygget, så der er det ikke nødvending med noe kort/USB. Den stasjonære kjører WinXP, mens den nye kommer jeg til å få Vista på. Hvilke router anbefaler så folket? Har selvsagt ikke lyst til å handle for mer enn nødvendig, men ønsker samtidig ett stabilt og raskt nett. Ser prisene varierer mye, så jeg trenger litt råd på hva jeg bør velge. Konkrete forslag mottas også med takk! Edit: Kan denne eller denne være greie kjøp? Endret 19. desember 2006 av GEman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå