Gå til innhold

Razor Boomslang 2000


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-22 00:12, skrev OterOter:

Var nettop på iqdatas hjemmeside og hentet prislista deres. Det stod ikke nevnt noe om En Razor Boomslang mus der.


 

De har mye mer i butikken enn det som er på den litt utdaterte prislista - ring dem og hør. Litt pussig at det bestandig er laaang kø hos Komplett i Møllergata når man kan gå 30 meter lenger bort og få de samme varene til stort sett samme pris...

Lenke til kommentar

Hørt mye om den lunkne kvaliteten på boomslang 2000, men har ikke fått testa en selv. Boomslang var kanskje kongen før de optiske musene, men nå tror jeg det ligger mer i navnet enn i selve produktet.

Synes også at en tusenlapp er litt mye å punge ut for en mus. Spesiellt hvis kun en brøkdel av dem fungerer som de skal.

 

Jeg har selv en ms intellimouse v3, som jeg er fornøyd med. Lillebroren min har en Logitec dual optical som han er grisefornøyd med. Selv om jeg nå bruker intellimouse, så synes jeg også logitecs dual er veldig digg.

Vi bruker disse til gaming; CS, BF1942, UT2k3, WC3, GTA3, Mafia, SoF2 og MoHAA hovedsaklig.

Hovedpoenget mitt er at vi er meget fornøyde med begge musene. En eneste ting er at intellimousen lugger litt mer enn Dualen på musematta. Dette er ikke mye, men det eneste jeg har å kritisere. Skal skaffe meg en bedre pad nå.

 

btw, hørte noe om at Logitecs dual optical bruker bare en av sensorene om gangen, nr 2 brukes bare når nr 1 glipper. Er det så?

 

Ikke kjøp trådløst!

Hvor ofte er det man sitter med musa og tastaturet i andre siden av rommet?

Trådløst blir ofte kluss på større lan.

 

Nå er det lalletid for meg, god natt!

 

(Litt for trøtt nå)

 

[ Denne Melding var redigert av: Den Polse på 2002-11-22 01:38 ]

Lenke til kommentar

Quote:


btw, hørte noe om at Logitecs dual optical bruker bare en av sensorene om gangen, nr 2 brukes bare når nr 1 glipper. Er det så?


 

fra logitech.com: "ensuring needle point precision at twice the speed of ordinary optical mice".

 

Vet ikke helt åssen man skal tolke det, men uansett, det er den beste musa jeg har brukt. :smile:

Lenke til kommentar

er glad for at du har insett at boomslang er crap ( hadde en selv, etter 3 mnd med iherdig tilvending var jeg fortsatt dårligere i CS enn når jeg brukte intellipointe`n) ikk kjøp deg en trådløs optisk mus til spilling, det blir ikke bra. kjøp logitech dual optical eller intellimouse. :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: kim2004 på 2002-11-22 02:21 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-22 01:50, skrev letmein:

Quote:


btw, hørte noe om at Logitecs dual optical bruker bare en av sensorene om gangen, nr 2 brukes bare når nr 1 glipper. Er det så?


 

fra logitech.com: "ensuring needle point precision at twice the speed of ordinary optical mice".

 

Vet ikke helt åssen man skal tolke det, men uansett, det er den beste musa jeg har brukt. :smile:

 

Den bruker bare en om gangen. Skal få MX500 til jul og det er bare bra for den gamle ball-logitech'n røk igår og nå sitter eg med musen som eg fikk med 486dx2 :lol: den holder så vidt...
Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-22 16:01, skrev CS_eR GøY:

hmm tror ikke logitecs mus funker på icemats :sad:


btw kjøp mx500

bedre en trådløst til spill


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: CS_eR GøY på 2002-11-22 16:02 ]</font>


 

det finnes spessielle gamer-pads som passer på optiske musser.. :smile:

 

tror everglide (eller no sånt) har en sånn en..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...