Erlendz Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 jeg skal kjøpe meg En Razor boomslang 2000 Datamus. Er det noen som hvet hvor jeg kan få kjøpt den på nettet? Helst en norsk side. Lenke til kommentar
jonathan Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 av erfaring anbefaler jeg deg IKKE å kjøpe den, Logitech MX500 er MYE bedre med tanke på kvalitet, ergonomi, teknologi (mye smoothere!), trengs ikke å rengjøres og driveroppdateringer! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 Jeg vil ha Boomslang. ¨ Er det noen som hvet hvor jeg kan få kjøpt den? Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 fordi boomslang er KUL??? eller fordi den er 1337??? logitech mx serien er jo MYE bedre! seriøst! Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Ikke kjøp denn 90% av de er feil produsert og d lages ikke drivere lenger kjøp deg heller en ms intellimouse v 3.0 eller logitec mx500/300 btw nesten alle proffe cs spillere bruker ms v 3.0 [ Denne Melding var redigert av: CS_eR GøY på 2002-11-21 23:54 ] Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 hadde nettop en ms iNt Expl 3,0 Den sluttet å virke. Drit mus kalles det. Så Mx 500 er bra mus det da? Hvor mye dpi har den ? Boomslang har 2000dpi.. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Vil bare skyte inn at jeg er superfornøyd med min Boomslang 2000. Bruker den på en IceMat (med 'mouseskates') og den funker som en drøm. Har en Logitech optisk til surfing og sånn, men når det skal spilles seriøst plukker jeg fram Boomslang'en. Har hatt den litt over et års tid og den er helt topp så sant du rengjør den en gang iblant. Jeg så de hadde en i hylla på IQdata i Møllergata i Oslo sist jeg var innom (vet ikke om det var 1000 eller 2000 dpi utgaven) - du kan jo prøve å ringe dem. (www.iqdata.no). Lenke til kommentar
vipewan Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 http://www.komplett.no _HAR_ hatt boomslangs... vet ikke om de har det lengre... Har selv en Boomslang 2000 som jeg har hatt i ca 2 år... meget godt fornøyd.... tar endel tid å bli vant til formen på den dog. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 heh dpi er ikke alt da trenger ikke mere en 400 dpi for å spille med 3 - 4 i sens Lenke til kommentar
Treat Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 da er du evig letteid Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 jeg har en mx700. og den er GENIAL til cs.. aldri har jeg vært borti en mer sensitiv og presis mus.. og jeg hater vanligvis trådløs.. denne er så bra at jeg skal kjøpe meg en ekstra.. for å ha i backup i tilfelle denne kvelder.. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 Hverken komplett eller Iqdata har Boomslang 2000 Noen andre som har den. og som kjøpte den på nettet og i det tilfellet HVOR? Lenke til kommentar
dale Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 så en boomslang hos iq data idag.. men jeg anbefaler den ikke har selv hatt 2000 og den gikk etter et par måneder.. knappene døde. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 For all del hold deg til optisk kjøp logitec eller intelli boomslang er som å spille russisk rullet med 5 kuler sjangsen for at den ikke blir ødelagt er minimal har hatt boomslang selv! jeg vet de ser tøffe ut men sanheten er at de er ikke så fantastiske gode Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 Var nettop på iqdatas hjemmeside og hentet prislista deres. Det stod ikke nevnt noe om En Razor Boomslang mus der. Hvor mange Dpi har Mx 500 Er det noen annen forskjell på mx 500 og mx 700 enn at 700 er trådløs? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Dritt mus! Kjøp heller noe MS eller Logitech greier. Til og med NiP hater musen, bare fordi de er sponset må de spille med den. Ergo er musen søppel . Lenke til kommentar
lord T Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 har en razer boomslang som nesten ikke er brukt ingen ting galt med den, men personlig synes jeg den var krøkkete og bruke. får den for kroner 300,- Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 d er litt forskjell på hvor mørke fargene å musa er tror jeg og den har ledning kjøp deg mx500 du og en bra musematte anbefaler func1030 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Hold deg unna Logitech MX. Den har mye dårligere dpi enn Razer'n og det merkes tydelig! Etter å ha vurdert å kjøpe en MX etter at Boomslangen begynte å bli sliten, måtte jeg dessverre bare gi opp tanken! Ytelsen til MX700 musen var såpass mye dårligere i bruk at jeg heller valgte å fikse Boomslangen. Lenke til kommentar
bender Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Jeg kan forstå iveren din etter å få Boomslang 2000, men ta det fra en som har kjøpt 5 stk. selv - får du tak i en som funker kan du få alle mine 5 mot den ene. For ingen av de 5 jeg har funker akseptabelt til nettspill. Jeg har kjørt Intelli Explorer og MX-300. Gå for et trygt kjøp, ikke bruk penger på noe du sannsynligvis ikke vil bli fornøyd med. Hvis du absolutt vil ha en, så bestill via Ebay hos de offisielle boomslang gutta der, eller VIA http://www.access.no/ eller om du snakker med komplett kan de kankjse bestille en spesielt for deg, men jeg tror neppe noen norsk seriøs forhandler vil ta i den modellen med ildtang en gang :smile: MX-700 bør du ikke vurdere en gang, gå for en mus som IKKE er trådløs. Du kan finne Boomslang 1000 hos mange norske forhandlere, de funker etter alt jeg vet ganske bra, men alle de 5 jeg har av 2000 modellen er det noe feil med, knapp, skrollehjulet eller musekulen. [ Denne Melding var redigert av: bender på 2002-11-22 00:23 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå