Gå til innhold

Razor Boomslang 2000


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil bare skyte inn at jeg er superfornøyd med min Boomslang 2000.

 

Bruker den på en IceMat (med 'mouseskates') og den funker som en drøm.

 

Har en Logitech optisk til surfing og sånn, men når det skal spilles seriøst plukker jeg fram Boomslang'en. Har hatt den litt over et års tid og den er helt topp så sant du rengjør den en gang iblant.

 

Jeg så de hadde en i hylla på IQdata i Møllergata i Oslo sist jeg var innom (vet ikke om det var 1000 eller 2000 dpi utgaven) - du kan jo prøve å ringe dem. (www.iqdata.no).

Lenke til kommentar

Hold deg unna Logitech MX. Den har mye dårligere dpi enn Razer'n og det merkes tydelig!

Etter å ha vurdert å kjøpe en MX etter at Boomslangen begynte å bli sliten, måtte jeg dessverre bare gi opp tanken! Ytelsen til MX700 musen var såpass mye dårligere i bruk at jeg heller valgte å fikse Boomslangen.

Lenke til kommentar

Jeg kan forstå iveren din etter å få Boomslang 2000, men ta det fra en som har kjøpt 5 stk. selv - får du tak i en som funker kan du få alle mine 5 mot den ene. For ingen av de 5 jeg har funker akseptabelt til nettspill. Jeg har kjørt Intelli Explorer og MX-300. Gå for et trygt kjøp, ikke bruk penger på noe du sannsynligvis ikke vil bli fornøyd med.

Hvis du absolutt vil ha en, så bestill via Ebay hos de offisielle boomslang gutta der, eller VIA http://www.access.no/ eller om du snakker med komplett kan de kankjse bestille en spesielt for deg, men jeg tror neppe noen norsk seriøs forhandler vil ta i den modellen med ildtang en gang :smile:

MX-700 bør du ikke vurdere en gang, gå for en mus som IKKE er trådløs.

 

Du kan finne Boomslang 1000 hos mange norske forhandlere, de funker etter alt jeg vet ganske bra, men alle de 5 jeg har av 2000 modellen er det noe feil med, knapp, skrollehjulet eller musekulen.

 

 

[ Denne Melding var redigert av: bender på 2002-11-22 00:23 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...