Torjus Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Heisann, plutselig en dag så fikk til min forskrekkelse øye på at det har kommet en sprekk, eller det har på en eller annen måte gått vekk en bit på dekselet på 3x1mm. Etter jeg oppdaget det så har høyttaleren begynt å skurre Er dette en garantisak, eller forsikring, eller kan jeg ikke gjøre noe med det? Jeg kan ikke huske å ha mistet telefonen i gulvet eller noe som helst, bare plutselig en dag så jeg at det var et hakk i mobilen. Hullet er såpass stort at jeg kan se noe metallting inni. Over hakket så går det en sprekk på ca 2mm. Er redd for at dekselet kan sprekke opp enda mer Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Loko Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Selv om du ikke husker at du har mistet telefonen i bakken så vil jeg anse dette som at det er en ytre påvirkning som har vært i kontakt med telefonen. Altså så vil dette være en forsikringssak og IKKE en garantisak. Lenke til kommentar
pebru Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 garantert forsikringssak. utrolig kjedelig hendelse, men jeg tror nok ikke et verksted vil ta i noe sånt. som sagt.. prøv mobilfiksern i oslo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå