Ksungam Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Går allmenn 2 året og har fysikk matte mx og kjemi. Har prestert 3ere i alle fag, noe jeg burde klare bedre! I Fysikk er det "ok", da jeg lett kan heve den til 4-eren jeg vil ha til sommeren. Men i de 2 andre vil jeg gjerne ha 5ere! Om jeg får 5 i "snitt" i løpet av annen termin, kan jeg da få 5 på sluttkarakterene? Eller legges de sammen med de til jul og deles på to? 2. termin er jo lengre, i tillegg til at den visstnok telles mer, stemmer dette? Og kan jeg i såfall med kun 5-ere få en 5er i standpunkt? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Riktignok teller 2. halvår mer enn 1. halvår ja, men ikke så mye mer at en 3'er og 5'er blir til en 5'er... det blir nok da en 4'er. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Æsj, men om jeg får en sterk 5er i 2. termin, pluss litt smisk skal det vel kansje gå? Altså at jeg får noen 5ere, og noen 6ere. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Betyr vel uansett ikke stort siden ingen av faga avsluttende etter andreår? Anyways har jeg hevet karakter fra 3->5 fra jul til sommer, så det er fullt mulig. Hadde en sterk treer og deretter sterk femmer da. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Betyr vel uansett ikke stort siden ingen av faga avsluttende etter andreår? 7532216[/snapback] Feil. 2mx, 2fy og 2kj kommer på vitnemålet og teller like mye som 3mx, 3fy og 3kj. De aller fleste faga på vk1 er avsluttende (eldre historie og geografi/bed. øk, samfunnslære samt alt av studieretningsfag). Er bare norsk og gym som ikke er det, tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå