Squeegie Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Jeg har nettopp kjøpt meg en 120mm+80mm enermax vifte med viftestyring. Hvilken ledning er det som måler rpm? den i midten? Fargene er: gul/gul med oransj-strek/og svart(ground). Da er gul 12V? Lenke til kommentar
Dings Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Hvis jeg ikke tar veldig feil nå så er gul med oransje strek som måler rpm. Men hvorfor trenger du å vite dette? Skal du ikke bruke kontakten som fulgte med og koble den rett på hovedkortet? Mvh. Dings Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 nope. Skal bytte ut viftene i PSU, kulelagrene på en av dem har gått i stykker og da BRÅKER dem. Og i PSU'en så er det kun 2pins tilkobling. Og dvs. mere arbeid på meg:P Lenke til kommentar
Dings Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Jeg byttet viften i PSUen min for noen dager siden og varfaktisk så heldig at jeg kunne bruke en av kontaktene på hovedkortet... Ledninegn blir litt klamt, emn den ligger o i ro, så det gjør ikke noe. Har du sjekket at din ledning ikke når bort til en kontakt? (forutsatt at du har en ledig da.. :smile: ) Da vil jo du kunne få turtalsavlesning også.. :wink: Mvh. Dings Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 Quote: Den 2002-11-21 13:15, skrev Dings: Det vil jeg ikke:P Jeg har ikke bruk for turtallsavlesning og enda flere ledninger som stikker ut av PSU tar seg ikke ut. Minimalt med ledninger er best:D Nei, må nok modifisere pin'en litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå