1stian1 Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Dropp MSI hovedkortet og gå for ett fra ABIT elle Asus, og når du kjøper nytt hovedkort så ligger det med det du trenger av kabler der ink sata kabel. Ellers så det helt greit ut. 7532626[/snapback] fikk høre av noen som jobbet på komplett av msi kortene var de mest stabilet med minst reklamsjon på. har fått en del recommends også ... :S? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Ligger vel på en rundt 40 til 50 maskiner gjennom årende til eget bruk basert på Abit/Asus kort og har alltid vært fornøyd med disse, og sikkert 500+ maskiner jeg har bygget til andre og har hatt minimalt med problemer med disse. Da blir det til att en holder seg til det. Men kan sikkert være att dette er greie kort også. Utdrag av en test jeg leste om dette. "Hardware enthousiasts and overclockers will be better off with an ASUS or Gigabyte boards, but if you do not want any extra features and are not in to overclocking, the MSI P965 Platinum is a good, solid and fast motherboard" Endret 19. desember 2006 av Chevelle Lenke til kommentar
1stian1 Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Ligger vel på en rundt 40 til 50 maskiner gjennom årende til eget bruk basert på Abit/Asus kort og har alltid vært fornøyd med disse, og sikkert 500+ maskiner jeg har bygget til andre og har hatt minimalt med problemer med disse. Da blir det til att en holder seg til det. Men kan sikkert være att dette er greie kort også. Utdrag av en test jeg leste om dette. "Hardware enthousiasts and overclockers will be better off with an ASUS or Gigabyte boards, but if you do not want any extra features and are not in to overclocking, the MSI P965 Platinum is a good, solid and fast motherboard" 7532756[/snapback] som du skjønner er jeg ingen overklokker:)så jeg tror dette kan være ett ok kort for meg tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
zicoz Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Grunnen til at de ikke sender med SATA-kabler er vel den samme for at de ikke sender med IDE-kabler. Nemlig den at om du har ett HK som støtter SATA, så har du mest sannsynlig også noen SATA-kabler liggende. På de siste HK'ene jeg har bestillt fra Komplett/Norek så har det fulgt med 6-8 SATA-kabler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå