Wikingen Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Jeg prøver igjen, etter at min forrige tråd ble stengt av moderator. Det jeg ønsker å vite, er hvorvidt noen har erfaringer med følgende hovedkort, og hvorvidt disse har AGP og/eller PCI-lock. *MSI MAX2 BLR *EPOX 4G4A+ *ABIT SD7-533 Moderator Yummy som stengte tråden min ba meg sjekke leverandørens egne opplysninger. Det er jo nettopp det som er problemet her!! Jeg finner ikke utav det. Jeg er rett og slett ikke sikker på hva jeg skal se etter...... :???: Jeg leser manualer og spec'er til øyet blir stort og vått, men finner ikke utav det.......... Tar gjerne imot lenker til sider der dette står anført i klartekst, eller erfaringer fra folk med samme hovedkort.. På forhånd takk :smile: Mvh Wikingen. Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Epoxkortet du nevner har mulighet for låsing av AGP/PCI. De nyeste MSI kortene basert på 845pe brikkesettet har det også. SD7 kortet har ikke den funksjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå