d'espresso Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Har et videoklipp på rundt 7 mb.. Det er av ganske dårlig kvalitet.. Kan man gjøre kvaliteten bedre ved hjelp av programvare.. Isåfall; hvordan?? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Tviler på det.. Har liksom bare vært borti komprimering av filer.. Kanskje du kan prøve Movie maker som følger med windows? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Tviler på det.. Har liksom bare vært borti komprimering av filer..Kanskje du kan prøve Movie maker som følger med windows? 7531913[/snapback] Det var det jeg brukte til redigering.. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Har du originalfilen da? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Har du originalfilen da? 7531941[/snapback] Ja.. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Så hva er problemet? Lagre filen i større format.. jiises. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Så hva er problemet? Lagre filen i større format.. jiises. 7532084[/snapback] Jeg får ikke opp noen valg om det.. :!: Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Det å lage videoar i betre kvalitet ut frå eit dårleg utgangspunkt er nok litt vanskeleg. Nokre forbetringar kan sikkert gjerast, avhengig av programvare og korleis fila er, men det er grenser. Har du mogelegheit for det, spar på råfiler so lenge som mogeleg. Jeg får ikke opp noen valg om det.. Har du berre fila på 7MB, eller er det andre filer som er utgangspunktet? Kvar er det du ikkje får opp val? Når du vel Save movie file i WMM, vel å lagre til Min datamaskin. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Det å lage videoar i betre kvalitet ut frå eit dårleg utgangspunkt er nok litt vanskeleg. Nokre forbetringar kan sikkert gjerast, avhengig av programvare og korleis fila er, men det er grenser. Har du mogelegheit for det, spar på råfiler so lenge som mogeleg. Jeg får ikke opp noen valg om det.. Har du berre fila på 7MB, eller er det andre filer som er utgangspunktet? Kvar er det du ikkje får opp val? Når du vel Save movie file i WMM, vel å lagre til Min datamaskin. 7532126[/snapback] Har bare den fila, ja.. Det er den som kommer rett fra kameraet.. Har valgt "Lagre til Min Datamaskin", ja, men det blir jo ikke noe bedre av den grunn :/ Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Om du berre har den fila er det nok lite å gjere. Har du brukt USB til overføringa frå kamera kanskje? Bruk firewire, og det vil verte betre. Grunnen til at eg sa det med min datamaskin, er at om du hadde hatt ei fil i betre kvalitet, so kan du jo velge komprimeringsnivå der, i tredje steg eller noko slikt. Redigert: Men når du ikkje har noko fil i betre kvalitet so var det litt urelevant. Redigert igjen: Forresten, kva slags kamera? Det eg sa gjeld for DV-kamera, om det er ei fil frå eit DVD-kamera, harddiskvideokamera eller fotoapparat er det urelevant. Endret 18. desember 2006 av incanus Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Det var bare en film fra et digitalkamera.. Ikke et mer egnet videokamera.. -_-.. Det jeg er litt bekymret for er at når kvaliteten på filmen når jeg ser den her, er ganske dårlig, vil kvaliteten på en projektor bli sugent.. Men takk for hjelpen folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå