Per O. Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hei Nå har jeg installert Ubuntu og kunne ikke vært mer glad for overgangen. Det er kun en ting jeg kan sette fingeren på; når jeg spiller av filmer så er skjermbilde svart, men lyden er der. Har installert VLC og diverse codec-pakker, kan det være at jeg ikke har installert skjermkort drivere? Alt av hjelp mottas med takk Lenke til kommentar
phyphaen Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Prøv å gå inn på settings i VLC. Settings - Preferences - Video - Output modules - Merk "Advanced options" nede i vinduet. Prøv å skift på Video output module til X11 video output eller noe.. Tror kanskje det kan hjelpe. Husk å restart VLC etter du har skiftet til X11 output. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hvilke codec bruker filen? Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Bruker du beryl? Tror det er fikset i beryl 0.13, men da jeg hadde 0.11 fikk jeg iallefall samme problem da jeg hadde beryl aktivert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå