Hagr Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hei. Jeg lurer på om det er noen som har eller kan lage noen enkle aluminiumsbein til kabinettet mitt, Black Dragon... til en avtalt snill pris... Legger med et simpelt paint bilde av sånn ca. hvordan jeg vil ha dem aluminiums_bein.bmp Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 tar meg den friheten å legge inn et lite bump ingen som vet hvor det går ann å få tak i dette altså ?? har sendt Le_Gran_Duc PM men har ikke fått svar... noen som har hørt noe fra han i det siste?? Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 har du sett rundt på butikker at det ikke er noen andre som lager ca sånne føtter? blir sikkert endel billigere Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Se på Ikea, Jeg mener de har noe der, mulig du må kappe av litt Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 har kikket en del rundt ja, og googlet masse!, men finner ikke noe... ikea?? jeg snakker massive altså, og ikke rør, har de noe sånt der? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Hør med mekken på skola de Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 kan gjøre det til høsten hehe... går i 10 klasse jeg... kanskje jeg kan høre om tillatelse til å dreie noen på skolen min ?? har jeg noen sjangse for å få lov til det tro? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Godt mulig, skader ikke å høre Men husk at du må gjenge ut føtter'ne slik at du får festet føtter'ne med bolter Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Ikea har slike ja, men de er hule(ikke hele veien igjenom). At det er noe problem kan jeg ikke skjønne . Du kan umulig se forskjell. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 jepp tusen takk skal kikke litt på ikèa også.. har nå laget en midlertidig løsning med noen runde plexibiter... ble egentlig også ganske pent Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg har tilgang på dreiebenk, det burde ikke være noen problem å drere noen solide føtter med en liten tapp som e gjenget på toppen Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 ok så bra! hvor mye vil det koste meg at du dreier 4 bein for meg?? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 frakt+kostnadene for matrialet, hvist jeg må kjøpe materialet. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 ok... hva vil det bli tror du? sånn ca. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Har ingen anelse om hvor mye posten skal ha for å sente 4 tunge føtter i posten, eller om jeg må kjøpe materialer eller ikke. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 ok. det jeg tenkte etter en del kalkulering osv. er at de må ha målene: Dia: 25mm og H: 25-30mm kan du få til det tror du?? jeg tror ikke jeg skal ha tapper på toppen av dem, men et hull 4,2mm innvendig Dia. skal gjenge med M5 tapp, og skru med M5x20 (eller kappe dem ned til f. eks x15) Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Det skal nok gå fint, om jeg får tak i materialet, men må vente til ovr nyttår Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 ok. Den er grei. men jeg må vite først hvor mye det vil koste... jeg vil ikke betale mange hundre for det liksom, så ikke lag noe før jeg vet hvor mye det vil koste Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Posten har jo et sånn opplegg med ubegrenset vekt, tipper det er noe å satse på når det skal sendes Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 ja... et var smart hvor lenge varer det da?? var det ikke bare noe sånn jule-greie?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå