SirAnderz Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Riktignok GOD kalender.. Jeg har hatt min Sony Ericcson W810i i et halvt år ca, og jeg går musikklinjen, veldig bra for akuratt det, men bruker den egentlig ikke til musikk.. Men jeg begynner å få flere og flere spilleoppdrag, og da er det greit med en god kalender funkjsjon, noe som jeg savner med denne telefonen.. Den er helt grei, men ikke noe mere.. Vil helst ha noe litt mer avansert, men dog enkelt.. Veldig vanskelig og forklare, noen som er litt med på det jeg mener? I tillegg, så gjør det ikke noe om telefonen er litt større, noe ala en PDA, men likevel ikke så dyr.. Har fått en forespørsel fra en kompis om jeg vil kjøpe hans I-mate M500, men vart litt skeptisk når han sa den var et år gammelt, får den for 1000kr... Er det en bra telefon? Fann ikke noe test på den her.. Tusen takk på forhånd! Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 bbbuumpyyy ? ) Lenke til kommentar
glosi Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Nokia E50, E60, E61. Evt SE M600 Skulle hatt en ny bil jeg, det må være dekk på den Endret 19. desember 2006 av glosi Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Derfor jeg skrev god kalender nedenfor... Ikke alle biler som har gode dekk Lenke til kommentar
pebru Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 når du sier GOD kalender er det Qtek eller HTC som er ledende på det. planlegging- og avtalefunksjoner er uslåelig, med sin Windows Mobile 5. Jeg kan anbefale HTC P3300 eller Qtek 8300/8310.. Kommer an på om du vil ha Smartphone eller PDA. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hva er egentlig forskjellen på SmartPhone og PDA? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 PDA er jo uten telefon, kun en håndholdt datamaskin Lenke til kommentar
pebru Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 pda kan inneholde telefon, men har mer avanserte funksjoner og ofte touch-skjerm. Sjekk forskjellen på Qtek 8300 og HTC P3300 på amobil.no.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå