Gå til innhold

Feilinformerer Telenor kunder?Telenor rydder opp!

Anbefalte innlegg

Jeg må ærlig si at du har vært usannsynlig "heldig" i denne saken her.  :hmm:

Jeg mener at dersom du tegner en forsikring, så har du et visst ansvar å sette deg inn i hva denne dekker og hva den ikke dekker. Selv om vedkommende på kundeservice i dette tilfellet uttalte at forsikringen skulle dekke "alt".

Mobilforsikringen til Telenor er en tilleggstjeneste til 25,- per måned. Det er egentlig denne du klager på, og du burde heller fått godskrevet 25,- * antall måneder du har hatt denne.

At de velger å gi deg en helt ny telefon og i tillegg 3300,- i ringetid for tort og svie er helt utrolig, og langt fra rettferdig spør du meg.

Kan du si noe mer om hva som gjorde at de plutselig endret oppfatning?

8170413[/snapback]

Selvsagt har en et visst annsvar,men for at dette annsvaret skal bli mulig er det en forutsetning at du får disse vedtektene og kan lese dem, disse har jeg ikke motatt og Telenor innrømmer at de har glemt å sende dem.

Jeg har ikke gjordt noe spesielt egentlig annet enn å stå på å ikke godta et avslag, jeg anket det flere ganger.

Det som ser ut til å ha vært bøygen her er vel at saken hele tiden har blitt avvist i første innstans og ikke blitt vidresendt til ledelsen7reklamasjonsavd.

når så saken kom dit etter at jeg forlangte at noen andre fikk se på denne så løste saken seg,med at Telenor tok kontakt og beklaget det hele.

Telefonen fikk jeg fordi det ble bevist at de hadde feilinnformert og ringetiden fikk jeg som en kompensasjon for feilbehandling .

jeg må si jeg ble imponert over Telenor sin måte å behandle saken på når den først kom gjennom,det står det respekt av, mon det kunne være noe å lære her for andre opratører også . :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er det som er med disse "supre forsikringene" som tilbys av flere aktører. De prøver ofte å vri seg unna, da alt som står i vedtektene du har godkjent kan vris slik at forsikringen ikke dekker akkurat ditt tilfelle.

Nei, det er uansett statistisk sett dumt å kjøpe forsikringer til småting som du har råd til å miste. Innboforsikring, bilforsikring, helseforsikring og lignende er annerledes, ettersom du kan gå personlig konkus om noe skulle hende. Det gjør du ikke om du mister en mobil eller lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...