petterpann Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Har en bærbar PC med et Nvidia GO-kort som har sine egne drivere en kan laste ned fra Nvidia.com, men de "nyeste" driverne ble sist lansert i juli. Det er LENGE siden. Har de planer om å gi oss nye? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 nVidia slipper kun unntaksvis drivere til GO-kortene, det er opp til laptop-produsentene å gjøre... Alternativt kan du bruke standard driver med en modifisert INF-fil... Anbefaler denne siden: http://www.laptopvideo2go.com/ Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 nVidia slipper kun unntaksvis drivere til GO-kortene, det er opp til laptop-produsentene å gjøre... Alternativt kan du bruke standard driver med en modifisert INF-fil... Anbefaler denne siden: http://www.laptopvideo2go.com/ 7534305[/snapback] Hvordan er disse driverne opp i mot de eldre GO-driverne en finner hos Nvidia? Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Ser ikke helt vitsen med å stresse etter nye drivere visst alt fungerer og er stabilt... Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Ser ikke helt vitsen med å stresse etter nye drivere visst alt fungerer og er stabilt... 7536325[/snapback] Hvem sier at alt er stabilt? Sliter med at HL2/CS:S gir BSOD på min 1 år gamle Vaio. Ikke akkurat fryden og gammen nei... Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Men synes seriøst vi med GO-kort kan få noen nyere drivere enn disse fra i sommer. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Anbefaler at du kalger til Sony, det er faktisk demmes annsvar å oppdatere GO-driverene for Sony Vaio. Hvilket grafikkort har du, så skal jeg anbefale deg en driver... Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Anbefaler at du kalger til Sony, det er faktisk demmes annsvar å oppdatere GO-driverene for Sony Vaio. Hvilket grafikkort har du, så skal jeg anbefale deg en driver... 7543239[/snapback] Godt poeng. Skal bare bli ferdig med julerushet, så kommer det ett lengre brev til sony ang. dette. Kortet er Go 6400. Jeg er dog litt redd for å bruke modifiserte drivere i tilfelle de dreper batterileveltiden. Men det er vel egentlig ikke noe å være redd for, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå