Pricks Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Om disse ryktene er sanne, så er Nintendo noen virkelige horer. De har jo gjort dette med de fleste av de håndholdte konsollene sine, og det er jo begrenset hvor mye ny funksjonalitet de kan legge til uten at de av oss som alt har kjøpt en DS (det være seg vanlig eller Lite) skal føle seg rævtatt. 7532332[/snapback] Jeg lurer litt på om du bare troller eller om du faktisk er seriøs her. Er også bilmerkene som kommer med oppdaterte modeller hvert år "horer"? Hvorfor har det noe å si for deg om Nintendo forbedrer produktene sine? De ødelegger jo ikke DSen du allerede har, gjør de vel? Den fungerer da like bra som da den var det nyeste og hotteste? Jeg skjønner rett og slett ikke hva som er så galt med å gjøre dette. De er faktisk en bedrift som ønsker å tiltrekke seg kunder for å tjene penger. Når man er voksen så skjønner man at det faktisk er viktig å tjene penger, for det er det hele samfunnet bygger på Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 er det så farlig da, liker man den ikke så ikke kjøp den. liker man den så kjøper man den. jeg har DS lite, og jeg kunne ikke brydd meg mindre om det kommer en ny modell med større skjerm eller hva det nå blir. men bare så det er sagt, dette er bare rykter, jeg tviler litt på at dette kommer til å skje. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Kaller dere spillene til DS for kasetter? I mine øyne er det brikker. Hva skiller dem fra minnebrikkene man putter i kameraet? Kunne ha quotet her, men... dere som kaller dem kasetter eller har noe som helst formening om det vet jo hva jeg snakker om. Endret 19. desember 2006 av Motoko Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Samma det. Jeg kalte det kassetter, men brikker er nok bedre ja. Som jeg sa, samma det Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hadde vært herlig med en håndholdt fra Nintendo som var kompitabel med GC-spill Ikke snakk om å kjede seg mens man venter på bussen, bare fyr i gang Windwaker Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Samma det. Jeg kalte det kassetter, men brikker er nok bedre ja. Som jeg sa, samma det 7539528[/snapback] Jeg antar at det får være det samme. Mente ikke å pirke, det var bare noe som ganske nettopp hadde falt meg inn. Hva er det nå egentlig som gjør forskjellen, tro(annet enn størrelsen)? Lenke til kommentar
chrisoh Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg sammenligner DS lite med ipod hva design angår, og det tror jeg Nintendo har skjønt at det er flere som gjør. Så i likhet med Apple sine konstante oppdaterte modeller, har vel Nintendo skjønt at de kan gjøre det samme. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Yup, du er nok inne på noe der, chrisoh. Det finnes sikkert folk som vraker den forrige versjonen når det kommer en ny... Det er penger å tjene på velferdsfolka... - OSS! Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hadde vært herlig med en håndholdt fra Nintendo som var kompitabel med GC-spill Ikke snakk om å kjede seg mens man venter på bussen, bare fyr i gang Windwaker 7539552[/snapback] Du kan jo fyre igang A Link to the Past på DS, som er et bedre spill. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Det handler ikke om "melking", det handler om å tjene penger. Selv Nintendo må tjene penger for å overleve. Husk på alt det fine vi får igjen av Nintendo, hverken Sony eller Microsoft har tatt seg tid (råd) til å lange store titler som Zelda, og Mario. Hva med mobil markedet? Der kan vi snakke melking. Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Oooh. Jeg tør nesten ikke tenke på hva som kommer til å skje borte i Japan om en ny DS kommer ut neste år. :O Dragon Quest IX er jo allerede underveis Lenke til kommentar
Josh! Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Det handler ikke om "melking", det handler om å tjene penger. Selv Nintendo må tjene penger for å overleve. Husk på alt det fine vi får igjen av Nintendo, hverken Sony eller Microsoft har tatt seg tid (råd) til å lange store titler som Zelda, og Mario. 7549882[/snapback] Må si meg enig der. Nintendo er helt klart den beste spillutvikleren i min mening. Sony og Microsoft har en del storspill til sine konsoller, men så og si INGEN er laget av dem selv! Så jeg vil absolutt støtte Nintendo pga det fine jeg får igjen for det Endret 22. desember 2006 av MP3-JTH Lenke til kommentar
Thomassg Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 En ting jeg synes er veldig dumt med Nintendo, er at når en konsoll er oppbrukt, lanserer de en ny en, og spill til den forrige konsollen stanser helt, og gamerne blir tvunget til å kjøpe den nye konsollen! Jeg synes derfor at siden det har kommet to versioner av DS som spillene går om hverandre på allerede er kommet, er det best å fortsette i det sporet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå