LucarioX Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=12728 Hva tror dere? Jeg håper på en ny ^^ Lenke til kommentar
Josh! Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Skjønner det nesten ikke... DS Lite er jo nesten fullkommen Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 I så fall må den her ha en styre spake. Og kanskje minnekortleser. Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 gidd no og jeg som nesten ikke har fått spilt på min DS lite Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Tror det kommer en versjon med Blu-Ray Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Om disse ryktene er sanne, så er Nintendo noen virkelige horer. De har jo gjort dette med de fleste av de håndholdte konsollene sine, og det er jo begrenset hvor mye ny funksjonalitet de kan legge til uten at de av oss som alt har kjøpt en DS (det være seg vanlig eller Lite) skal føle seg rævtatt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Det handler om å melke dette, slik de har gjort med samtlige utgaver før. Og det selger jo som fy uansett. Endret 18. desember 2006 av Mala Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Lei av melkingen til Nintendo. Syns de burde fokusere på en oppfølger til GBA nå. Eller en DS2. Ikke hele veien DS1,1 - DS1.4 osv osv. En kraftigere DS, med multimedia mulighetene til PSP hadde vært noe. På tide at Nintendo dropper de kassettene sine og får seg en form for disk. Kanskje GC disk størrelse... eller enda bedre hvis de inkluderer en analog stikke, at den er kompatibel med GC spill! Det hadde vært noe det:P Ble litt revet med nå Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Lei av melkingen til Nintendo. Syns de burde fokusere på en oppfølger til GBA nå. Eller en DS2. Ikke hele veien DS1,1 - DS1.4 osv osv. En kraftigere DS, med multimedia mulighetene til PSP hadde vært noe. På tide at Nintendo dropper de kassettene sine og får seg en form for disk. Kanskje GC disk størrelse... eller enda bedre hvis de inkluderer en analog stikke, at den er kompatibel med GC spill! Det hadde vært noe det:P Ble litt revet med nå 7533833[/snapback] Syens det er kjempeflott med kassetter nå, jeg, for da slipper vi de sinnsyke lastetidene som PSP-en sliter med. Lenke til kommentar
EonoX Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Lei av melkingen til Nintendo. Syns de burde fokusere på en oppfølger til GBA nå. Eller en DS2. Ikke hele veien DS1,1 - DS1.4 osv osv. En kraftigere DS, med multimedia mulighetene til PSP hadde vært noe. På tide at Nintendo dropper de kassettene sine og får seg en form for disk. Kanskje GC disk størrelse... eller enda bedre hvis de inkluderer en analog stikke, at den er kompatibel med GC spill! Det hadde vært noe det:P Ble litt revet med nå 7533833[/snapback] Syens det er kjempeflott med kassetter nå, jeg, for da slipper vi de sinnsyke lastetidene som PSP-en sliter med. 7534299[/snapback] Akkurat når det gjelder håndholdt gaming, er jeg helt enig. Lastetidene på PSPen er hovdegrunnen til at jeg stort sett bare bruker den på 6-7 timers turer, der det ikke er annet å gjøre. DS er mye mer "instant gaming" Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hvorfor er folk overasket over at Nintendo lager enda en DS? Vi bare tar en titt på melkeskjemaet, og ser hvordan det ser ut. Nintendo>>>>>>EA>>Resten Noe slikt noe... det finnes andre som melker men ikke på langt nær like mye som disse to. Og penger er vel den største grunnen Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Det er jeg ikke enig i. Ja nintendo melker sine håndholdte for alt de er verdt. Men spillene de lager er kvalitet, til forkskjell fra alt oppgulpet EA kommer ut med. Edit: Bare fordi spill ligger på disker betyr ikke det med en gang lang loading. Det har vel mer å si med selve maskinen, og hvordan den er bygget opp. Jeg syns f.eks loade tidene til Wii og GC er veldig overkommelige, og det er viktigere for meg med en kraftigere maskin enn en som loader et par sekunder raskere... Endret 19. desember 2006 av Jakoozie Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Håper egentlig veldig at det kommer en ny DS nå Da venter jeg med å kjøpe en DS Lite Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Syns det blir litt drøyt hvis de gjør dette hvert år, men så har ikke Nintendo andre ting å falle tilbake på hvis salget går dårlig, slik konkurentene har. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Helt enig at dette blir for dumt. Husker selv når jeg fikk min første Gameboy. Var ikke snakk om lange tida før Gameboy Color kom ut. Huff og gru så skuffet jeg ble. Følte at jeg hadde blåst alle spare pengene på noe piss. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Ø!! Gameboy kom ut i 1989, imens Color utgaven kom i 1998 Endret 19. desember 2006 av Mala Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Det er jeg ikke enig i. Ja nintendo melker sine håndholdte for alt de er verdt. Men spillene de lager er kvalitet, til forkskjell fra alt oppgulpet EA kommer ut med. Edit: Bare fordi spill ligger på disker betyr ikke det med en gang lang loading. Det har vel mer å si med selve maskinen, og hvordan den er bygget opp. Jeg syns f.eks loade tidene til Wii og GC er veldig overkommelige, og det er viktigere for meg med en kraftigere maskin enn en som loader et par sekunder raskere... 7534506[/snapback] Syntest nå ikke alt Nintendo selv lager er kvalitet av ypperste klasse... ja, de største seriene deres skuffer sjeldent, og de gjør såpass store forandringer at det faktisk ikke føles som melking på mange av spillene deres. Men alt i alt så finnes det så mange spill med f. eks Mario i navnet at det er helt enormt. Og selvføgelig finnes det utrolig mange dårlige titler blant alle disse. Men er enig i det du sier. Heller litt tregere loading med kraftigere HW, enn svakere hardware med rask loading... men visse PSP titler er på grensen til det ekstreme Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Ø!! Gameboy kom ut i 1989, imens Color utgaven kom i 1998 7535980[/snapback] Alt er jo relativt... men sier meg enig i at den var litt drøy:P Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Tror Nintendo ikke gjør dette for melkingens skyld. Men mere for å knuse psp'en og vise hvem som er sjef på det håndholdte markedet. Noe som jeg skjønner helt fint siden vi alle husker hvordan det gikk med PS1 vs N64. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 DS 1.x med større skjermer? Virker dødfødt med samme oppløsning på skjermene.. Syntes ikke den imponerer grusomt mye på pix per diagonalcm slik den er nå, og mye blir ofte pixletet når du spiller! Digger imidlertid DS og hadde gjerne sett at en DS2 dukket opp, men er vel litt tidlig enda.. Vil gjerne ha litt mer glede av Lite'n min før de slipper en ny en! Men styrepaker og drit vil jeg ikke ha noe av asså.. Styrekrysset, knappeoppsettet ellers + touch screen er gullcombo! Genial spillmaskin, PSP kan ikke måle seg på spilledelen! DS leverer ekte spilleglede!! Men blir minna på hva jeg har i skapet når dere snakker om de gamle håndholdte konsollene.. *finne et par AAA batterier til min gule Gameboy Pocket og spille "Super Mario Land 2 - 6 golden coins" og "Donkey Kong Land"* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå