Gå til innhold

Hvordan drives Diskusjon.no

Anbefalte innlegg

Hvordan drives egentlig Diskusjon.no ?

Er det en registrert bedrift med ansatte og eget styre ? I såfall, hvordan tjener de penger?

Eller er det en side drevet av frivillige, der administratorere og moderatorere jobber gratis på fritiden sin?

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forumet drives som en del av Hardware Online AS, som blant annet også driver Hardware.no og Akam.no. Hardware Online er også deleier i blant annet Gamer.no og Amobil.no. Diskusjon.no er en felles satsing på dette området.

Selve forumet styres av forumstyret. Det har 10 medlemmer (deriblant 3 fra Hardware.no, og en fra hver av de andre sidene i nettverket, inkludert en representant kun for Diskusjon.no). Forumstyret tar alle avgjørelsene angående hva som skal gjøres med forumet, og behandler alt av klager på moderatorer og administratorer.

Om du har flere spørsmål, er det bare å stille dem her.

Lenke til kommentar
Hvilken utdanning har de som jobber for hardware online?

7534236[/snapback]

Det er veldig forskjellig. Det er svært få som fulltid for Hardware, eg gjer det for eksempel ikkje, fordi eg for tida studerer til ein mastergrad i datateknikk ved NTNU. Eg er ikkje intimt kjent med kva folk har, og ville ikkje gått ut med det her (det får vere opp til dei sjølve), men eg veit at det er svært spredt. Når det gjeld kven som har kva utdanning, kan dei få svare sjølv på det... :)

Lenke til kommentar
Ok, nå er det vel slik at Hardware Online også har minst 1 lærling også tror jeg?

7535343[/snapback]

Jeg og Findus er helutdannet ved institutt for Hardware.no, innenfor IKT-Driftsfag, vi har og 2 lærlinger i "systemet" og i samme fag. Selv studerer jeg nå bachelor ved NITH samtidig som jeg jobber her på huset. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...