Dernel Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg har tenkt å brenne en film over på en DvD plate. det som er problemet er at den fila jeg skal brenne er en IMG-fil. Jeg kan bare brenne ifo og andre lignende filer. Hvordan skal jeg forandre IMg-filen til en ifo-fil? Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Tips: Det er langt lettere å laste ned et gratis brenneprogram som takler IMG filer. En annen mulighet er å mounte IMG filen I daemon tools, og så sette brenneprogrammet ditt til brenne en "kopi" av imaget. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 joda det er bare det at det er en film og ikke et bilde. men skal prøve å mounte det. Lenke til kommentar
RibbedFish Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 joda det er bare det at det er en film og ikke et bilde. men skal prøve å mounte det. 7531137[/snapback] Image burn er veldig greit til dette pluss at det er gratis http://www.imgburn.com/ Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) dvd decrypter fungerer også utmerket... Endret 18. desember 2006 av AudiPowha Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 tusen takk nå tror jeg jeg skal få det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå