-Alex- Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Å om gutten har onnanert mye, så er sjansen for å få barn mindre også. Siden sæden blir "dårlig" 7533562[/snapback] Er det sant? 7545070[/snapback] Jeg får ikke barn. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Spermen blir selvsagt ikke svakere av at man onanerer ofte/har mye sex, men for hver utløsning på rad på kort tid vil mengden være mindre, som reduserer sjansene for graviditet. 7536802[/snapback] Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Onanere er bare bra..det er så mye tull og overtro rundt dette temaet som fremdeles lever den dag i dag. Ja hvis du har runka masse samme dagen før du skal gjøre dama di gravid så er det mindre sjans enn det er hvis du ikke gjorde det. Men å onanere er sundt! Det gjør deg til en bedre elsker og du kan trene på utholdenhet ved å stoppe deg fra å komme like føre det skal gå for deg osv. Runke = Bra Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Holder at man bare tar nden inn og ut. 7531582[/snapback] Og det skal gå an fordi? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Holder at man bare tar nden inn og ut. 7531582[/snapback] Og det skal gå an fordi? 7559432[/snapback] fordi den væska som kommer ut av "penis " når du er kåt, den KAN i noen tilfeller inneholde sædceller, og som alle vet, det skal kun EN celle til Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Sweet: Det stemmer ikke, det skal mer enn én celle til for å bryte gjennom. Én eneste celle vil som oftest ikke kunne bryte gjennom det ytre laget med "gelé". Hvorvidt det er i det hele tatt mulig husker jeg ikke, men en dokumentar jeg har ganske langt bak i hodet forteller meg at "én celle er nok" var en myte. Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Er dette sant SteffyBoy? Er jo uansett ingen grunn til å ta sjanser, hvis man bare har hatt sex en gang. De første gangene så kan man jo komme uten å ha særlig kontroll på når det skjer, og hvis du ikke har noe prevensjon da, ja da kan du virkelig føle bæsjen renne nedover leggen! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 LezoO: Jeg hadde ikke postet det her hvis jeg ikke var sikker. Det er dog rimelig sjeldent at det renner ut én eneste spermcelle, et vanlig sprut inneholder 250 millioner celler, så en dråpe vil fortsatt inneholde noen hundre tusen. Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Har du høt om "naturlig glidemiddel" ? Det er den lille dråpen som noen ganger kommer hvis du er skikkelig super-duper kåt. Kan bli barn av sånt! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Har du høt om "naturlig glidemiddel" ? Det er den lille dråpen som noen ganger kommer hvis du er skikkelig super-duper kåt. Kan bli barn av sånt! 7571750[/snapback] Kjenner til "pre-cum"-fenoment, ja, men det er fortsatt ikke snakk om enslige celler, men mange tusen. Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Tja dette er vel OT? Lenke til kommentar
Anxe Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Må bare kommentere dette "tving i henne en angrepille!"-kjøret. Hallo, tror dere dama hans VIL bli gravid? Hun var sikkert bare opphisset, akkurat som han. Hun skal åpenbart kjøpe angrepille, så da er jo den saken løst. Herregud, gutter. Først gjør dere alt i deres makt for å få dama i seng, og når det først har skjedd, og kanskje uten prevensjon, så er det fullstendig "EEEK! FÅ I HENNE ANGREPILLE! TIDLIG FAR! BARNEBIDRAG!" *riste på huet* Og så følger flere sider med teknisk prat om celler og hvor mange sædceller det er i en utløsning. Det samme hver gang. Til trådstarter: Har hun tatt pilla? Fint. Husk kondom neste gang. Eller så kan det være enda lurere at hun går en tur til legen og får resept på p-piller. Hun trenger ikke å gjøre noe spesielt til legen for å få de, de bare prater litt, og så måler han blodtrykket hennes. That's it. Bare gjør noe med det, for å bruke angrepille som prevensjon er ikke særlig pålitelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Agreed. Man skulle tro at gutter trodde at alle jenter var verpesyke høner fra en alder av 14 år, som ikke kunne tenke seg noe bedre enn å lure en lettlurt gutt i seng for deretter å ha ubeskyttet sex for å melke han for barnebidrag. Dessuten, det er en veldig enkel måte guttene kan sikre seg fra denne "trusselen", nemlig ved å bruke kondomer Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Dessuten, det er en veldig enkel måte guttene kan sikre seg fra denne "trusselen", nemlig ved å bruke kondomer 7579875[/snapback] Altså, vi prøver å holde diskusjonen saklig. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Moderator er faktisk litt usikker på hva som er saklig i denne diskusjonen lenger. Unge Stefan kan kanskje sende meg en PM og forklare det. Trådstarter ser ut til å ha forlatt tråden for en uke siden, så den helt store grunnen til å holde tråden oppe lenger ser jeg ikke. Geir Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Unge Lars kan også sende deg en melding hvor han kan fortelle deg hvordan man stenger en tråd. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg sa ikke at jeg skulle stenge den, jeg sa jeg ikke så den store grunnen til å holde den oppe. Om du synes den skal stenges så kan du jo sende meg en PM. Der hører kommentarer til moderator hjemme. Geir Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Pokker ta Geir! Du ødela et perfekt gullkorn her. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg