sparks Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Syntes alle forslagene har svært liten relevans til bedriften, ufyselig fargevalg og det kunne likegjerne stått "Made by Photoshop Effects" i et hjørne. Lenke til kommentar
Metaby Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 husk at det er en ungdoms bedrift ... Lenke til kommentar
PilotBRS Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Beklager at jeg kommer med noe som ikke har så mye å si akkurat i denne sammenhengen, men du burde skifte ut TK domene....NO domene koster nesten ingenting i året om du bare bruker www-forwarding (som hos .TK). Prisen for ett år er 125,- kroner. (samt litt i innmelding synes jeg å huske).. .NET er litt billigere, men da var ikke domene ledig. Se Domeneshop's sider for mere informasjon.. Edit: Grunnen til at jeg nevner dette er fordi TK er treigt, og reklamen irriterer meg.. Det er jo ikke noe der må selvfølgelig, jeg bare nevner det. 7617281[/snapback] Er uaktuelt å skifte domene nå pga vi har trykket visttkort, plakater o.l. med link til .tk domenet, dessuten er det bare rundt 5 mnd til vi skal legge ned bedriften... Hva syns dere om den headeren vi bruker nå? Link: http://www.gigadata.tk/ Lenke til kommentar
chriscandy Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hei. Lite på tv og jeg er ikke trøtt... Vel da smeller jeg sammen en header jeg. Kom frem til denne: Eller: Har bare brukt 15min på den siden dere skal legge ned bedriften snart. Men det er jo et forslag ;-) Lenke til kommentar
sparks Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Siden du har brukt 15 min på den antar jeg at du har fått illustrasjonen av datamaskinen /m tilbehør fra et annet sted. Den var kul, men kjipt om du ikke har laget den selv. Lenke til kommentar
chriscandy Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Nei datamaskinen har ikke jeg laget selv nei Fant den på den aktuelle hjemmeside. Bare litt photoshop-ing på orginal bilde. Fjernet hovedkort og nr. henvisninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå