Gå til innhold

Header for hjemmeside


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har laget en hjemmside for ungdomsbedriften vi driver på skolen, men trenger litt hjelp med headeren. Jeg har laget en header, men mange som ikke likte den HER. Jeg er ikke så god i photoshop, så jeg tenkte å spør noen som kan dette, om hjelp.

 

Selve logoen må være slik den er nå på grunn av vi har trykket visitkkort o.l. Det var noe med gradienten folk ikke likte så godt på Web-design forumet... Så hvis noen kunne hjelpt meg litt med denne headeren hadde jeg vært takknemlig :)

 

Link til hjemmeside: http://www.gigadata.tk/

 

Header i photoshop-format:

header.zip

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si jeg likte bedre den gamle :p Men bra forslag fordi, men selve logoen må være slik den er på grunn av vi har trykket visittkort og brukt den andre plasser også... Altså det er bakgrunnen og skriften "Datahjelp - hjem på døren osv.." som kan endres...

 

Men hva syns dere om slik den er nå? Er den så stygg da? :p

Lenke til kommentar
*Bilde*

 

Hmm prøvde bare med litt mer farger og satte på noen layers.. Den gamle var litt kjederlig..  Farger er bedre

mitt er bare et forslag for jeg er ingen mester i photoshop

7591133[/snapback]

Den likte jeg veldig godt. Er akuratt den grønfargen vi bruker på visttkort og plakatene også. Skal høre med de andre hva de syns...

 

EDIT: Har du den i photoshop format?

Endret av -Bushman-
Lenke til kommentar

Den svarte skriften ble litt utydelig på den mørkegrønne bakgrunnen, syns jeg.

 

Har laget et annet forslag til deg, si fra om du er interessert, så sender jeg deg PSD-filen. Har ikke zippeprogram på PCen for øyeblikket, så jeg får ikke lastet opp her. Orker ikke begynne å stresse med home-kontoen min eller noe heller om ikke interessen er der

post-35593-1167396379_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Beklager at jeg kommer med noe som ikke har så mye å si akkurat i denne sammenhengen, men du burde skifte ut TK domene...

.NO domene koster nesten ingenting i året om du bare bruker www-forwarding (som hos .TK). Prisen for ett år er 125,- kroner. (samt litt i innmelding synes jeg å huske).. .NET er litt billigere, men da var ikke domene ledig.

Se Domeneshop's sider for mere informasjon..

 

Edit: Grunnen til at jeg nevner dette er fordi TK er treigt, og reklamen irriterer meg.. :p Det er jo ikke noe der må selvfølgelig, jeg bare nevner det.

Endret av steffenz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...