Gå til innhold

Gratis videoreg.prog. - bedre enn movie maker?

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om det er mulig å få tak i noe gratis videoredigeringsprogram, da windows movie maker rett og slett ikke fungerer til mitt bruk.

Trenger et program som kan kutte filmen der jeg velger å kutte den, og ikke et sekund seinere (eller tidligere). Hadde også vært fint om man kunne legge inn stillbilder til musikk, og selv få velge hvor lenge hvert enkelt bilde skal vises (mulig jeg er dum, men jeg greier ikke mindre enn rett over 1 sek. i movie maker).

Spille filmen baklengs hadde også vært en fin funksjon.

På forhånd takk...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger et program som kan kutte filmen der jeg velger å kutte den, og ikke et sekund seinere (eller tidligere).
Kutter det andre stader enn der tidsmarkøren er når du trykker Ctrl + L?
Hadde også vært fint om man kunne legge inn stillbilder til musikk, og selv få velge hvor lenge hvert enkelt bilde skal vises (mulig jeg er dum, men jeg greier ikke mindre enn rett over 1 sek. i movie maker).
Du kan få det ned til to frames, eller 0,08s. Zoom inn, langt inn, so vert det enklare å sjå og få til.
OK, dette går ikkje i WMM so vidt eg veit.

Det er eit par alternativ i annonseringstråden om redigeringsprogram, men eg er ikkje sikker på om nokon av dei kan spele klipp baklengs.

Lenke til kommentar
Trenger et program som kan kutte filmen der jeg velger å kutte den, og ikke et sekund seinere (eller tidligere).
Kutter det andre stader enn der tidsmarkøren er når du trykker Ctrl + L?

7532494[/snapback]

Det hele blir så unøyaktig, har brukt andre programmer før (som ikke var gratis) der dette har vært 1000 ganger lettere.

Om du kunne forklart meg hvordan jeg zoomer inn for å få bildene ned ti 2 frames så hadde det vært supert.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg lurte på om det er mulig å få tak i noe gratis videoredigeringsprogram, da windows movie maker rett og slett ikke fungerer til mitt bruk.

Trenger et program som kan kutte filmen der jeg velger å kutte den, og ikke et sekund seinere (eller tidligere). Hadde også vært fint om man kunne legge inn stillbilder til musikk, og selv få velge hvor lenge hvert enkelt bilde skal vises (mulig jeg er dum, men jeg greier ikke mindre enn rett over 1 sek. i movie maker).

På forhånd takk...

7530821[/snapback]

http://www.jahshaka.org/ er ett open source videoredigeringsprogram som er basert på

HighEnd shake. Meget avansert og høy terskel for læring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...