Blomsterpotte Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg har tråløstnettverk, å en nabo så liker seg på nette mitt! han har lov av mine foreldre men jeg liker det ikke så veldig godt når jeg spiller f.eks! Er det noe jeg kan gjør så viser jeg ikke liker det! da mener jeg noe jeg kan gjør fra min så vil komme opp elle skje med hans maskin! om det er en melding som kommer opp elle noe annet! Bare noe som viser jeg er smartere en han:P MVH Henrik Lenke til kommentar
tfoyen Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) sett etter eller anna på full nedlastning når han spele, sån han får veldig fin ping. eller bare sette eit passord på nettet Endret 18. desember 2006 av tfoyen Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Du kan jo bare sette opp et passord. Eller noe på full download ja. Prøv å se om han er i nettverket ditt og eventuelt upload til hans maskin. Slik jeg og en kompis gjorde på skolenettet. Vi uploadet masse prOn på PCen til ei stakkars jente. Ellers så kan du jo lese litt her og her. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) skru det av en gang som det passer han værst og si nej nettet bare kræsja eller bare sette nedlasting av 4-5 filmer på fullt...... men er det ikke en måte og prioritere nett brukere på nettet ditt? Endret 18. desember 2006 av sindre12 Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 godt mulig du kan bruke netsend i cmd for å sende ham en melding, evt slå maskinen hans av. Lenke til kommentar
wildcat Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Begrens dekningen på nettet (router oppsett), slik at han får svakt signal, og om det blir spørsmål om det så aner du selvsagt ikke hva som er galt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå