Gå til innhold

Forklaring - jobbe med lag/layers

Anbefalte innlegg

Ser i enkelte programomtaler at det blir betegnet som minus dersom det aktuelle programmet ikke har støtte for lag/layers.

Hva betyr det egentlig, og hvorfor er det så viktig? Er dette bare for videregående eller er det noe mindre avanserte brukere bør befatte seg med?

Noen som kan komme med bra beskrivelse?

På forhånd tusen takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å kunne ha fleire lag i eit bilete har mange fordeler. Driv ein med grafikk vil det vere lurt å ha ulike element på forskjellige lag, so dei kan flyttast og endrast separat, utan å påverke alle dei andre delene. Er det eit bilete ein skal fikse på, kan det vere greit å duplisere laget, so det vert enklare å gå tilbake til originalen, og enklare å isolere deler av biletet om ein vil fikse på berre ein del.

Ein annan ting er er at program med mogelegheit for lag som oftast har mogelegheit for «blending modes», altso ulike måtar for fargane på det øvste laget å blande seg med laget under. Med det kan ein få mange fine effekter.

Veit ikkje om det var ei «bra» skildring, men du vart kanskje litt klokare.

Lenke til kommentar

Joda, ble litt klokere, så takk skal du ha. Innlegget ditt er til god hjelp, fordi det sier meg at i første omgang behøver jeg ikke et program som kan dette. Men hvem vet når jeg har kommet skikkelig i gang og blitt litt varm i trøya.

I første omgang skal jeg kanskje konsentrere meg om et program som er bra på praktiske ting som overføring, visning og organisering, samt helt enkel redigering. Blir jeg hekta får jeg bruke tyngre skyts.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...