Tantor_ Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Lurer på om det finnes noen slike ting som jeg kan bruke 80pins hotswap disker i? Cluet er at jeg trenger noe som gjør at jeg kan benytte 80 pins disker på min 29160 scsi kontroller fra adaptech. Alt av forslag mottas med takk Lenke til kommentar
Mighty Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Er du ute etter en harddiskramme eller bare en overgang for 80pins? Uansett, det første får du på Webshop. eksempel: PSdata Cc Removable HDD Frame Aluminium W/Fan U160 80p LCD-D 1375,- (kjipt dyrt) Usikker på om det finnes overganger da strømmen går i kablen, men det finnes til 50-68pins. Beklager om jeg tolket dette helt galt. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Tror dette adapteret skal fungere. Det står ikke direkte om det er tilkobling for strøm, så jeg ville nok sendt en email og spurt... Edit: Adapteret bør se slik ut. [ Denne Melding var redigert av: sofTest på 2002-11-21 15:44 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå