Spenol Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Menysystemet på microplex.no fungerer ikke skikkelig med Netscape/Mozilla. Når man bruker "back"-funksjonen i nettleseren etter å ha bladd rundt i menyen, kommer man ikke tilbake dit man var i menyen, men til hovedsiden. Dette er utrolig dårlig, Microplex. Jeg er sikker på at en betydelig del av kundene deres bruker denne nettleseren, og da går det vel an å yte såpass service at man gjør menyen kompatibel med den? Det er neppe særlig vanskelig å fikse. Mange velger denne lettvinte løsningen med å lage nettsider som kun er kompatible med Internet Explorer, og det er UTROLIG irriterende. Det er liksom Internet vi snakker om - det verdensompennende datanettverket - ikke Microsoft Internet. World Wide Web skal være en tjeneste som gir *datamaskiner*, og ikke bare Microsoft-maskiner tilgang til informasjon. Til slutt vil jeg si at Microplex ellers er en grei butikk, og at jeg setter pris på dens eksistens. Lenke til kommentar
EC Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Bruk Opera! Tror nok bugfixing mot alle mulige browsere er umulig, og særlig mot Netscape som fungerer meget dårlig etter min erfaring. Microplex er vel en av de beste webshoppene jeg har sett. Forsøk å bruke Opera hos 3dfx og Netconnection, du. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Det funker fett her. Hva med en liten oppdatering av Mozilla? Fotografisk bevis [ Denne Melding var redigert av: MrA| på 2002-11-21 12:06 ] Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 Quote: Den 2002-11-21 11:52, skrev MrA|:Det funker fett her. Hva med en liten oppdatering av Mozilla? Trykk på en undermeny og gå tilbake, så ser du hva jeg mener. Jeg bruker forresten Mozilla 1.2b, og det funket ikke med 1.1 heller. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Funker fortsatt like fint her Spenol :smile:. Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Jeg har aldri hatt noe problem med å bruke Mozilla på Microplex. Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 Jeg skal innrømme at jeg har dummet meg ut her. Jeg har nemlig oppgradert Mozilla for hver ny build, og det skal man ikke gjøre ettersom det kan skape problemer. Når jeg gjorde en ren installasjon funket microplex.no glimrende. Beklager utspillet, Microplex. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå