Gå til innhold

Tipp hvordan PL blir til slutt!


Elveg_rd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Slik blir tabellen:

Who's the "nek" now?

7569589[/snapback]

 

Du har gjerne lest artikler hvor det av og til dukker opp ting i parentes for folk som ikke helt klarer å lese mellom linjene. Når vi atpåtil svarer i en tråd der overskriften er "Tipp hvordan PL blir til slutt" så skal det ganske mye til for å tolke det jeg skrev som:

 

Slik blir tabellen (vet jeg)

 

i stedet for det korrekte:

 

Slik blir tabellen (tror jeg)

Lenke til kommentar

For å holde meg til topp 4 så regner jeg det ender slik.

 

1. Chelsea

2. Man Utd

3. Arsenal

4. Liverpool

 

det har ikke skjedd tidligere at et lag som har hatt 47 poeng til jul IKKE har vunnet PL, men nå heter den hardeste utfordreren Chelsea, og når man ser på de siste sesongene, er Chelsea fortsatt den største favoritten. og ser man på kampprogrammet i andre halvdel av sesongen, er det ingen tvil om at Chelsea har dette enkleste programmet. United har bl.a. bortemøter mot de 3 andre store..

Lenke til kommentar

det har ikke skjedd tidligere at et lag som har hatt 47 poeng til jul IKKE har vunnet PL, men nå heter den hardeste utfordreren Chelsea, og når man ser på de siste sesongene, er Chelsea fortsatt den største favoritten. og ser man på kampprogrammet i andre halvdel av sesongen, er det ingen tvil om at Chelsea har dette enkleste programmet. United har bl.a. bortemøter mot de 3 andre store..

7572853[/snapback]

 

Og når man ser på Man Utd sin høst sesong i år. Så er Man Utd den største favoritten. Vis Man Utd fremdeles leder etter romjulskampene. Så vinner de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...