Pricks Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Nå begynner favorittene mine å bli farlig mange, og favoritter-siden er langt som et vondt år. Er det noen måte å kun vise favoritter som har nye innlegg? Eller noe annet som kan gjøre siden mindre? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Per i dag er det ingen ekstra muligheter der forruten å slette unna favoritter. Dog hvis det kommer ønsker fra flere om det får vi vurdere å legge inn litt ekstra sorteringsalteringaltiver der. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Virker ikke som det er så mange som bruker den funksjonen. De velger heller å spamme tråder for å få dem i "Mine innlegg" Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Dette begynner å bli for mye... Siden tar evigheter å laste nå. Hvordan blir det om noen måneder når den kanskje er dobbelt så stor? Kanskje jeg bare må gå bort fra favorittfunksjonen og heller tilbake til å skrive tulleinnlegg i tråder jeg vil ha i "mine innlegg", siden den ikke tar hundre år å laste Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg prøver igjen, jeg. Nå henger nettleseren min hver gang jeg skal åpne favorittene, fordi listen har blitt ekstremt lang etter hvert. Ville det vært mye jobb å bare vise favoritter med nye innlegg (med et valg om å vise alle), eller i det minste dele det inn i flere sider? Eller må jeg gå bort fra å bruke favoritter-funksjonen (og gå tilbake til å "spamme" tråder jeg vil holde et øye med)? Ikke er det så enkelt å fjerne gamle favoritter heller... Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hvordan virker favoritter? Jeg har 1 tråd der Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Klikk "Legg til i favoritter" øverst (like under trådens tittel). Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Og hvordan fjerner man favoritter? Ørjan... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Øvst på Favoritter-sida er det ein nedtrekksmeny med alle favorittane. Klikk på den du vil fjerne på denne menyen. Endret 15. september 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg