arehsan Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 jeg har siden i går kveld fått mange meldinger fra kjente som sier de sender gratis sms. selv om de har masse peng på kortet (telenor ringkontant), blir det ikke trekt fra kontoen. noen som har samme erfaring eller er det bare den lokale mobilsentralen som har blitt utrolig treig? de sier de har sendt gratis de siste to dagene. jeg ler viss de plutselig blit tomme for peng... Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Da får du deg en god latter ganske snart. Hehe *ler* Tror det er meget vanskelig å sende gratis i dag. Og at alle har samme brukergruppe fungerer heller ikke. Du får deg en god latter snart :smile: Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 gleder meg allerede jeg..hehe. men når jeg skjekker har ikke det blitt trekt noe fra kontoen min siden i går kveld heller..og jeg har sendt en del meldinger Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Skal visst være noe problemer med telenor og netcom sitt system. Det stemmer at flere ikke har blitt trekt. Det er uvisst om de senere blir trekt for meldinger.. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Noen som virkelig drar nytte av dette? Sende liksom 100meld. i halvtimen. Bare for morroskyld :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå