Karstenø Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Billøp-industrien har fått en ny wonderboy; hurtigtoget Lightning McQueen er uslåelig i sin debutsesong som racerbil. Men historien har vist at penger og suksess ikke er synonymt med lykke, selv om det gjerne ser slik ut fra toppen av seierspallen. Les mer Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Traktorvelt! Elsker denne filmen, og synes artikkelen gir et godt bilde av den. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Absolutt en film som er verdt å se, jeg hadde ikke blitt lei meg hvis den havnet under juletreet i år Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Finfin omtale, akkurat slik jeg selv opplevde filmen. Den fikk en heller midt-på-treet mottagelse av anmelderne når den kom på kino, noe jeg selv ikke helt skjønte når jeg så filmen (attpåtil på norsk). Dette er en morsom film som anbefales alle aldre. Hele konseptet er også ganske fengende, har selv to gutter som er helt hektet på "Biler" og alt som følger med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg