Kjelsli Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Hoy! Mitt Gainward GeForce 6800LE lager noen veldi utvilsomme lyder. Det er noen pipelyder med veldig høy frekvens. Dette kommer når jeg kjører 3Dmark og spiller spill, og det tar helt av når det skjifter fra loadingen til en ny test. og til testen har begynt. det piper også når jeg kjører tester, men ikke like høyt. den kommer også når jeg skroller med I.Ex. Jeg har sjekka vifta så det er ikke den som lager lyder, har netopp bytta vifta til en Zalman VF700-Cu. men den er fortsatt der. Nettopp bytta HK, PCU, CPU og Ram. så det er garrantert skjermkortet. Noen som har noen erfaring med dette, eller har en aning om hva jeg skal gjør? Endret 18. desember 2006 av Dee-Key Lenke til kommentar
Kjelsli Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Hmm... Ingen som har et forslag? Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Hei Er vel strømkontakt tilkobling på kortet vel.. (Var hværtfall det på mitt 6800gt jeg hadde.) Evt om det er men ikke satt i så plugg inn, og om den er tilkoblet, så sjekk at den sitter skikkelig inni. Btw såg på bildet i linke din at det er stømtilkobling. (hvite øverst til høyre) Endret 19. desember 2006 av KenBjork Lenke til kommentar
Kjelsli Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 HeiEr vel strømkontakt tilkobling på kortet vel.. (Var hværtfall det på mitt 6800gt jeg hadde.) Evt om det er men ikke satt i så plugg inn, og om den er tilkoblet, så sjekk at den sitter skikkelig inni. Btw såg på bildet i linke din at det er stømtilkobling. (hvite øverst til høyre) 7534297[/snapback] Hei, takk for svar:) ja, jeg har sjekka strømkontakta, den sitter skikkelig inni. Tror ikke det er strøm som er problemet helder, siden jeg nettop har byttet til en Mist 500W Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå