drvcd Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Bestillte denne LCD skjermen fra Itbutikken og fikk den i dag etter 2 dager..2 pixelfeil, men ikke skjenerende.Kun analog kabel desverre. Problemet er at jeg klarer ikke å få opp lysstyrken på skjermen.må sitte uten lys og det er ingen endring fra brightmess på 0 eller 100.Autojust hjelper heller ikke.Den er helt svak fra boot, så det er neppe et Winxp problem.Jeg bruker et MSI-Ti4200 kort så det skulle være greit.Kjører 1280/1042 60Hz... f@`! må jeg returnere den eller har noen noe ideer?? Har selvsagt installert medfølgende drivere... Ser ikke ut som om noen justeringer hjelper på panelet... like mørkt.. Lenke til kommentar
Ungankable Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Da tror jeg du har fått et defekt eksemplar. Har selv prøvd denne skjermen, og det var perfekt bilde fra første stund, både med analog og digital overføring. Døde piksler er noe man aldri kan være 100% garantert å slippe unna, men jeg hadde ingen døde piksler. Denne skjermen skal være såppas lyssterk, at man skal ikke trenge å skru av lyset i rommet. Send mail om hvordan du skal gå frem for å bytte den, for det er absolutt en skjerm å anbefale. mvh Thor-Egil Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 Ja jeg fryktet også det.Får returnere skjermen til Itbutikken, så får jeg testet det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå