Gå til innhold

Meny oppfører seg rart i IE

Anbefalte innlegg

Menyen på den nye siden min oppfører seg rart og jeg vet ikke hvordan jeg skal få fikset den!

URL: http://thinkfuzzy.net

Når man beveger musepekeren over menyen (hover) så flytter bakgrunnen i menyen seg dobbelt så langt ned? :dontgetit:

Når jeg endrer padding-top: 104px; til feks 300 i kode snutten under så blir feltet som kommer under menyen dobbelt nedover. Altså, er koden satt til 300px, blir feltet under også 300px. 600 til sammen.

#meny{
width: 450px;
height: 46px;
padding-top: 104px;
}

Hvordan kan jeg få fikset dette rare problemet?

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud mann du må få fikset galleriet ditt iallefall. Var da svært så store bilder du hadde i det da.. Sitter på en skjerm med 1600*1200 i oppløsning og da må jeg zoome meg utover for å få lukket bildet ditt. Det er ikke bra. Så forresten på pcbordet ditt. Med alle de blå lysene. :)

I tillegg så blir websiden din altfor liten til min skjerm. Må zoome inn igjen for å lese det som står der. Ikke bra. :blush:

Det med menyen ser ikke jeg....

kimthoma.

Lenke til kommentar
Hvor? Den topmenyen?

Skjedde ikke for meg med IE 7.

=/

7531008[/snapback]

Det er nok på grunn av IE7 er mye bedre enn IE6 :p Er kun i IE6 dette problemet oppstår.

Herregud mann du må få fikset galleriet ditt iallefall. Var da svært så store bilder du hadde i det da.. Sitter på en skjerm med 1600*1200 i oppløsning og da må jeg zoome meg utover for å få lukket bildet ditt. Det er ikke bra. Så forresten på pcbordet ditt. Med alle de blå lysene.  :) 

I tillegg så blir websiden din altfor liten til min skjerm. Må zoome inn igjen for å lese det som står der. Ikke bra.  :blush:

Det med menyen ser ikke jeg....

kimthoma.

7531269[/snapback]

Vell, nå spurte jeg ikke om kritikk til designet og innholdet, men jeg spurte om en løsning til å fikse menyen. Men ok, skal svare deg. Galleriet er ikke ferdig, bildene som er der er fra det gamle galleriet.

Ikke ha #meny inne i #header, ta heller og avslutt header før #meny kommer.

Da er problemet ditt løst, i tillegg fjern padding-top: 104px;

7531585[/snapback]

Okey. Takk for tipset, skal prøve på det!

Skulle du ikke bytte ut menyen med en du hadde laget selv?

7531704[/snapback]

Du tenker på menyen til PoleCat ligner mye på den jeg har nå? Ja, den er ganske lik, men han også har brukt standard ikoner som ligger inni photoshop. Jeg har selv gått inn i photoshop å laget ikonene selv, utenom galleri ikonet som The_fire laget til meg. Jeg har ikke direkte kopiert PoleCat, men jeg har fått inspirasjon fra ham, det har jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...