coldness Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Jeg har hatt problemer med lav båndbredde i det siste og da jeg klagde til leverandøren sa de at jeg skulle koble på en annen pc bare for å utelukke at det var pc'n det var noe galt med. Da jeg gjorde dette fikk jeg sjokk da jeg så at den andre pc'n hadde veldig god båndbredde 2.4mb (Jeg har en 2mb linje). det eneste jeg hadde gjort var å plugge den samme kabelen jeg hadde i min pc rett inn i nettverkskortet på den andre pc'n. På min pc har jeg bare 0.8mb Jeg kjører Northon AV, spyware doctor og windows defender. og sjekker daglig for spyware og.l. Så jeg begynner å mistenke at det er et hardware problem med min pc. Noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre for å finne ut hva som er galt evn.t fikse hele problemet? Endret 18. desember 2006 av coldness Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hvordan har du kobla til den andre dataen da? Lenke til kommentar
hiper Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hvordan har du kobla til den andre dataen da? 7529597[/snapback] les innlegget hans en gang til du!! ontopic: du kan ha mange virus/ormer og liknende bare at programennet ikke finner de prøv og formater Lenke til kommentar
coldness Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Begge er koblet rett i nettverkskortet. Ja, driver å tar backup nå. Men er litt rart, hvis det lå "andre" programmer å brukte båndbredden kunne jeg forstått det, men det virker som den ganske enkelt bare er begrenset på en måte. Hvis jeg har ormer eller virus som bruker båndbredde vil jeg kunne se det på Taskmanageren? der kan man jo se nettverks bruken.. Endret 18. desember 2006 av coldness Lenke til kommentar
hiper Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 gjør det på en fysisk måte du se på nettverkskortet til dataen om det blinker uten at du har noen program som kjører på nett alikevel kan du ha fått et virus som gjør browsern din treg som f.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå