Gå til innhold

Hiper Type-R 580W Sort - Ekstremt billig?

Anbefalte innlegg

Jeg skal da bygge meg nytt kabinett og tenkte jeg skulle ha en ny PSU. :)

Så kom jeg over denne Og den var jo ekstremt billig da :thumbup: Men er det noen som vet grunnen til at den er 300 kroner billigere enn den blå? :hmm: Er det et slags juletilbud eller noe? Noen som vet noe om dette? Den jeg kanskje skal kjøpe er også 200 kroner billigere enn denne, og den er 50W svakere... Setter pris på svar så fort som mulig :innocent:

EDIT: Feil link... :blush:

Endret av Mult1pl4yer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den er billigere fordi den sorte ikke har innebygget LED lys som lyser opp som den blåe har:)

Lurte og på det:)

viss du ser på specs så finner du til slutt en litn add on som forandrer alt "with LED's"

7536984[/snapback]

Takk! Men virker litt dyrt med 300 kroner for et par LEDs :hrm: Hehe

Lenke til kommentar

Har Hiper 580w selv, i svart.

Og skjønner ikke helt hvorfor det er så billig for den ene, men ikke den andre.

LEDsene skal ikke lage en slik prisforskjell..

Kan hende det er noe supertilbud hos komplett som går ut etterhvert.

Ville ihvertfall slått til på et slikt tilbud! :)

Er fornøyd med strømforsyningen.

Kabler skal følge med i den du linket til.

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar

Etter å ha lest en hel haug med tråder her, har jeg inntrykk av at alle PSUer bråker, uansett hvilken man velger. Løsningen da er uansett bare å skru den opp og montere viftestyring på viftene, slik det er på min bZerk PSU. (sier ikke bZerk er å anbefale, men den har i hvertfall et støynivå jeg ikke kan høre, selv om jeg også har en svært stillegående PC)

PS: Det bråker litt med viftene på full, men med viftene på laveste hastighet, kan jeg altså ikke høre den.

Lenke til kommentar

ang. bzerk psu'er... min 520 watt er ikke akkurat stillegående, selv om den har viftestyring som jeg har satt på minimum. har tilåmed støydempa kabinettet. den er såklart "lydløs" når man starter pcn. men etter noen minutter så durer den i gang fordi den integrerte vifteautomatikken overstyrer den manuelle kontrollen.

Lenke til kommentar
Ville denne hiper 580'n klare en e6600 og g-force 8800gts med tilbehør* fint? Isåfall må jeg nesten slå til.

* 2x hdd, 1-2xcd/dvd og et 680i hovedkort (evt. lydkort)

7560682[/snapback]

Jeg er ganske sikker på at det ikke skal være noe problem med en Hiper 580w på det systemet der :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...