daim Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Jepp. skal gjøre det har tenkt litt på det i dag alt jeg mangler er penger:P hehe =) blir vel litt penger den 26 januar da:) bursdag Lenke til kommentar
janingar Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Takk for det! Fronten skal være svart blank slik som dekslene! =) hehe men er ikke ferdig med den enda. tenker på LCD display i fronten. og lufte inntak! =) skal være ryddig inne i ja=D har vannkjøling og:) så blir vel noen uv reaktive slanger på vannkjølingen. og uv rør! 7581102[/snapback] Høres bra ut. Gleder meg til å det videre arbeidet Lenke til kommentar
daim Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 hehe holder på og planlegge fronten for tiden! sparer til LCD nå blir en update nårr jeg får hentet viftene av vendur. blir vel i morgen det skal fortelle planene til fronten da. har send mail til ELFA om de kunne sponse meg med knapper;) så får håpe på positift svar fra de da:) Bra at du liker prosjektet! =D Lenke til kommentar
daim Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Blir vel update i kveld! Får kameraet snart =) Bilder av vifter, kabinettet med hw i ;D + planer for fronten:) For tiden driver jeg og tenker på fronten og div ting jeg kan gjøre. sparer penger! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Bra det, når HW kom inn så det enda bedre ut. Men jeg ville foretrukket Kabelstrømper, samt litt stripsing av kabler her og der. Rotete dog. Lenke til kommentar
daim Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Takk for det. ja, kabelstrømper skal jeg kjøpe;) Men er dårlig med penger for tiden. så jeg må skaffe det først;) har jo bursdag den 26. så da får jeg penger ;D Lenke til kommentar
inferror Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Nice!! Likte rødfarven. Holder på å modde samme kabinettet selv, begynte i påsken i fjor men pga tidsbrist er det ikke ferdig. ligger arbeidslogg på det i forumet. Skal følge med på dette, kanskje jeg stjeler noen ideer! Lenke til kommentar
daim Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 hehe Takk for det har sett på ditt prosjekt og =) blir bra det! =) har ikke fådd gjort stort på mitt. pga penge mangel. muligens jeg får nåkk til og kjøpe noe i dag =) Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Detta blir bare evig rått da Stå på Lenke til kommentar
daim Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 hehe takk takk Lenke til kommentar
inferror Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 HÅ HÅ!! Du jukser........ Mega missunelig på den ferdige flensen der.... Skulle gjerne hatt en sånn jeg også, det blir lite pussing av slikt. Hvorfor tenkte ikke jeg på det. Keep up the good work! I'll be watching you Lenke til kommentar
daim Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Jukser? Det jeg bruker er stålplast! 10 cm lang stripe med masse og 3 cm lang stripe med herder. så blander du det G O D T og smører forsiktig på hullene der du skal ha det =) Lenke til kommentar
stormx Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Pent sparklet fronten på det kabinettet ditt Du gjør et stygt kabinett kult, det liker jeg Lenke til kommentar
daim Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Pent sparklet fronten på det kabinettet ditt Du gjør et stygt kabinett kult, det liker jeg 8616526[/snapback] Takk! Lenke til kommentar
daim Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Joda, kabinettet er ferdig det men pga så dårlig respons på det jeg lagde så har jeg ikke oppdatert noe Om noen vil se det ferdige resultatet så kan jeg ta en drøss med bilder og legge ut til dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå