Almadora Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hva synes dere om at forumet "Gledesutbrudd" har litt fri etter jul... Mulig det blir spamma ned med "JIPPI JEG FIKK CD SPILLER!111" og masse slikt... Noen som er enig? Hvis denne tråden ikke regnes som unødvendig så ber jeg mod lage poll her... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Er virkelig ikke nødvendig og gi forumet "litt fri" etter jul. Hvis du da tenker på å stenge/midlertidig stenge forum-kategorien, hvis det er mulig. Det er jo virkelig bare å lage en tråd som heter "Glad for dine julegaver?" eller "Fornøyd med årets julegave-fangst?" eller noe i Gledesutbrudd-kategorien, så kan folk poste der hva de fikk, istedenfor å lage en tråd hver. Endret 18. desember 2006 av Knut_ Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 "Hva fikk DU til jul?"-tråd burde vi lage Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Synd heller slike utbrudd burde blitt lagt i SO. Der spam faktisk hører hjemme. Endret 18. desember 2006 av JonT Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg syns ikke at dette er noe som det er nødvendig å gjøre noe med. Om det blir for ille, får heller moderatorene være litt strenge der i juletiden. Personlig tror jeg det holder seg på et forholdsvis normalt nivå. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hva synes dere om at forumet "Gledesutbrudd" har litt fri etter jul... Mulig det blir spamma ned med "JIPPI JEG FIKK CD SPILLER!111" og masse slikt... Noen som er enig? Er akkurat det som er meningen med forumet, vi nok ikke til å stenge forumet bare fordi det er jul nei Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Bare lag en ny kategori, gledesslakteriet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg