Jimmith Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 jeg bestillte 25 januar. ..Egentlig 3 januar hos datakjeden, men avbestillte der og la inn hos Amentio i steden fordi prisen plutselig gikk ned med 5 lapper. Håvard på Amentio trodde at alle s hadde bestillt skulle få tv nå, men kunne ikke garantere det. Hvis du bestillte 8. februar er du nok i den trygge sonen Lenke til kommentar
C0rt3z Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Har amentio gått opp litt på prisen nå igjen? Nå ligger den på 16147,- . Forrige gang jeg sjekka så tror jeg prisen var betydelig lavere enn dette. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Har amentio gått opp litt på prisen nå igjen? Nå ligger den på 16147,- . Forrige gang jeg sjekka så tror jeg prisen var betydelig lavere enn dette. 8090203[/snapback] Ser nesten sånn ut, men hvis det er noe trøst så har også Papyrus sin pris gått opp, kanskje det er fra leverandøren sin side. Eller bare et klasisk eksempel på tilbud/etterspørsel... Lenke til kommentar
C0rt3z Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Nå skal det sies at jeg ikke bryr meg lenger. Jeg har kontaktet amentio og de sier at de skal få inn tver mot slutten av uka. Da kan de som har bestillt før midten av feb. (ca.) være garantert å få en tv til neste uke. Så om jeg ikke sparer et par hundrelapper gjør meg ingen ting så lenge jeg får tven min! Personlig så har jeg ventet i ca. 1 mnd nå på å få denne tven, jeg gleder meg forferdelig til å dra den ut av esken og kjøre noen full-hd snutter på den! Lenke til kommentar
Kilronan Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg har kontaktet amentio og de sier at de skal få inn tver mot slutten av uka. Da kan de som har bestillt før midten av feb. (ca.) være garantert å få en tv til neste uke.8090472[/snapback] Er vel ikke akkurat overraskende at dette ikke skjedde, og at Amentio har satt opp ny ubekreftet dato. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ser ut som den 21. er den nye datoen, begynner å bli møkk lei å vente... Tatungen blir bare mer og mer fristende, den er større, billigere og ikke minst på LAGER! Lenke til kommentar
C0rt3z Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ser ut som den 21. er den nye datoen, begynner å bli møkk lei å vente... Tatungen blir bare mer og mer fristende, den er større, billigere og ikke minst på LAGER! 8096553[/snapback] Den datoen som har kommet på amentio sine sider nå er når du kan forvente å få en tv hvis du bestiller nå. Som sagt snakket jeg med en fyr på amentio om det og han sa at de har fått bekreftet at tvene skal komme mot slutten av denne uka. Han fyren sa at det var første gangen de hadde fått bekreftet en leveransedato fra den importøren. Han fyren på amentio sa også at det ikke var 100% sikkert at de fikk nok tver til å dekke for alle de som hadde bestillt, men at flesteparten skulle få (inkludert han selv, for han hadde også bestillt denne tven). Så, hvis du er en av de som har bestillt tven for en stund tilbake fra amentio så kan du forvente å få tven nå snart Lenke til kommentar
Jimmith Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Snakket også med Amentio i dag. Samme beskjeden til meg. De skulle få tvene inn i morgen eller fredag, og vi kan regne med å ha de i begynnelsen av neste uke. Han var veldig avvisende når jeg spurte om det var noen kjangs for å få den før helga, så jeg tror nok ikke det skjer. Hvis den faktisk kommer til uka så er jeg en lykkelig gutt uansett. Har ventet så lenge på denne tven at jeg nesten er litt lei av den allerede Lenke til kommentar
You&Me Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg fikk en litt annen historie av Amentio. Ringte dem nå, og han jeg snakket med mente at de ikke hadde fått tak i noe gjennom andre importører. Det siste han kunne si nå var at de måtte vente på tver fra Norek og Itegra (eller noe sånt). Det eneste han visste var at de hadde forsøkt å få tak i en batch med tver gjennom expert i et annet land (tror jeg), men at det hadde gått skjeis. Nå begynner jeg å vippe mot Tatung 42"... Lenke til kommentar
Jimmith Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) ..Hva?! Hvis jeg ikke får tv denne gangen så blir jeg virkelig trist. De har bekreftet at disse skulle komme inn denne uken to ganger over telefon og i tillegg over mail. Håvard fra Amentio ringte meg jo faktisk på kvelden forige torsdag for å fortelle at nå kom det tv og beklage at det har tatt så lang tid.. Endret 7. mars 2007 av Jimmith Lenke til kommentar
You&Me Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Mye frem og tilbake her. Nå ble jeg oppringt av en annen hos Amentio som har mer med denne TV'en å gjøre (Håvard). Han kunne fortelle som du nevnte ovenfor Jimmith at de faktisk har fått tak i et parti fra sverige som skal være bekreftet i løpet av uka (eller tidlig neste uke). For meg som hadde bestilt 8. februar skulle jeg visst uten problem få en av disse som kommer nå. Amentio er faktisk de eneste i Norge som får inn denne tven på en stund :-) Håper alt dette stemmer. Lenke til kommentar
Jimmith Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Godt å høre. En stund her trodde jeg at det spøkte for den store PS3 påsken min Lenke til kommentar
Jimmith Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Kort oppdatering. Snakket med Amentio igjen i dag, og nok en gang ble jeg lovet at tven er på vei. Men de er tydeligvis forsinket og kommer ikke før i neste uke. Nok en helg hvor jeg sitter hjemme og lurer på om Amentio blåser røyk opp i rumpa mi. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Syns Amentio kjører en litt rar politikk her. Hadde vært mye bedre hvis de sa til deg at du fikk TV'en til neste uke, skulle du omsider fått den denne uken hadde bare blitt positivt overasket... Er det noen som veit noen leveringsdato for vi som ikke har bestilt enda? Ser at flere web-butikker opperer med en dato på 21/03, noen som veit noe om denne datoen eller er den bare en finger i lufta dato? Lenke til kommentar
Jimmith Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Er bare fingeren i lufta, ingen som vet sikkert. Det avhenger vel mest av om tvene fortsetter å selge like bra i resten av europa. Så lenge de blir utsolgt andre steder i verden så er det bare de med særavtale (Euronics og expert) som får tver i Norge (så vidt jeg forstår). Nå kommer jo Samsung med nye tver i april, som sikkert bruker et halvår på å komme til Norge, og i mellomtiden der så kan det jo kanskje bli lettere å skaffe de "gamle" modellene. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hvis det du sier stemmer Jimmith. Ser det absolutt ikke lyst ut... Får vente til 21. å se, men dukker det ikke opp noe da blir det fort en tamtung tror jeg Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Vurderer sterk og skaffe meg denne modellen en gang i mai - Juli, men hvordan er sortnivået? Fargene? Hva vil 1:1 pixelmapping si? Vil mye av bildet forsvinne over HDMI - Komponent? Forklar en uviten kar dette! Synes prisen ser nydelig ut for en 40" Full HD Tv Lenke til kommentar
C0rt3z Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Er det noen som vet noe mer om den "bekreftede" doningen med tver som amentio liksom skulle få i slutten av denne uka? Jeg begynner å bli seriøst skuffet over amentio her. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hehe... Ny dato(ubekreftet) er 22.03, en dag mer og vente... Åssen går det med dere som har bestilt fra amentio, noe nytt der? Lenke til kommentar
C0rt3z Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg har sendt en mail til dem nå. Skal se om jeg får svar i dag, kanskje får jeg det ikke, kanskje får jeg det. Vi får se. Det jeg i allefall vet er at de ikke har sendt tvene til forbrukerne enda. På min bestilling står det fortsatt "under behandling". Hvis tven hadde vært på vei hadde det stått "Sendt". Jeg håper på et raskt svar på mailen min til amentio, for jeg er seriøst lei av å vente på denne tven. Jeg vurderer å gå for en sony 40w2000 i stedet. Da må jeg punge ut med litt ekstra, men er kanskje verdt det hvis jeg faktisk får tven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå