Gå til innhold

Samsung LE40F71B TV

Anbefalte innlegg

Hmmm.  hvis du leser posten jeg linket til vil du se at det var en service mann ifra forhandleren som kom hjem til vedkommende , for så å oppgradere firmwaren. Og Du mener atså at han gjorde noe galt?  Jeg vil tro at han oppgraderte med en firmware han hadde fått av samsung. Hvis ikke må jo han som service mann uansett ta på seg ansvaret hvis det går noe galt.

8014678[/snapback]

Det du skriver er helt riktig. Samsung har selv laget denne programvaren, men foreløpig er det kun kunder i Storbritania, Australia og diverse andre land som får tak i denne direkte fra Samsung. I de nordiske landene har Samsung foreløpig ikke gjort denne oppdateringen tilgjengelig for sine kunder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som veit når denne TV'en kommer inn på lagrene i Norge?

8015169[/snapback]

Vanskelig å si ettersom det varierer fra butikk til butikk. Prisguiden kan brukes som et bra utgangspunkt. Mange butikker opererer imidlertid med svært usikre datoer som når som helst kan forskyves både frem og tilbake i tid. Mange opererer også med samme grossist og jeg vil derfor anta at når den først kommer på lager hos noen så går det nok ikke lang tid før den er på lager hos de fleste.

Lenke til kommentar

Spørs om det kommer noen flere F71 da. Det er noen nye samsung modeller på vei om en måned eller så

http://www.reghardware.co.uk/2007/02/08/sa..._international/

Tror det er derfor vi har sett denne dumpingen av priser i det siste. Desutten er vel norge det siste landet på lista, siden vi har 5 års reklamasjonsrett her.

De nye modellene ser spennende ut, med LED baklys

Lenke til kommentar
Spørs om det kommer noen flere F71 da. Det er noen nye samsung modeller på vei om en måned eller så

http://www.reghardware.co.uk/2007/02/08/sa..._international/

Tror det er derfor vi har sett denne dumpingen av priser i det siste. Desutten er vel norge det siste landet på lista, siden vi har 5 års reklamasjonsrett her.

De nye modellene ser spennende ut, med LED baklys

8016409[/snapback]

Noen som veit noe mer om dette her?

Lenke til kommentar
Ser ut som om komplett har fått de(LE40F71B) inn på lager, bare så synd at de ligger nesten 5000,- dyrere enn den billigste i prisguiden.

8044105[/snapback]

Og plutselig var datoen 24.03

Nå begynner jeg bli rimelig lei av å vente :(

8047241[/snapback]

Huff, sitter akkurat i samme situasjon, hvilken netbutikk er det som sier 24.03?

Ser at papyrus har 12.03....

Lenke til kommentar

Har bestilt denne tven for to måneder siden, og begynner å bli grundig lei av venting selv. Skal ringe Amentio og avbestille i morgen. Har dere noen gode forslag om hvilken tv jeg heller skal gå for i samme prisklasse? Har tenkt på Tatung men hører den skal være endel dårligere?

Lenke til kommentar

Jeg har vurdert litt frem og tilbake og tror ikke det finnes noen tilsvarende tv på markedet for denne prisen. Sony w2000 koster rundt 19 på den billigste nettbutikken, så den er med i vurderinga (selv om jeg ikke synes den er like pen som samsungen). Ellers så har jeg lurt på sony v2500 og samsung m71/n71 uten full hd, men...

Endret av Jimmith
Lenke til kommentar

Snakket med Amentio i dag, og de påstod nå å ha fått _bekreftet_ at tvene ville komme inn i løpet av denne uken. Usikker på hvor mye man skal stole på det, men får håpe at de har rett denne gangen. Begynner å bli driitlei av å vente.

Lenke til kommentar
Snakket med Amentio i dag, og de påstod nå å ha fått _bekreftet_ at tvene ville komme inn i løpet av denne uken. Usikker på hvor mye man skal stole på det, men får håpe at de har rett denne gangen. Begynner å bli driitlei av å vente.

8083943[/snapback]

Litt rart at den står som ubekreftet 12.03 da, men det er alltids lov å håpe....

Lenke til kommentar

Amentio ringte meg faktisk på torsdag. Det er store problemer med å få samsung (verdensorganisasjonen) til å sende tver til norge på grunn av lav pris og strenge garantiordninger. Dette hadde ikke vært noe problem hvis ikke tvene blir utsolgt så fort de kommer i butikken i hele Europa, men det gjør de. Samsung tver er superhotte i hele verden om dagen. Euronics og Expert får tak i tver fordi de handler gjennom Samung Nordic, men det ender med en høyere pris (selv om best-buy(expert) har en "lav" pris med 18 000,-)

Det Amentio har gjort er å kapre et lass med tver fra Sverige, og disse er bekreftet at skal komme denne uken. Disse blir bare til de som har forhåndsbestillt så vidt jeg vet. Grunnen til at datoen er uendret er at dette ikke går gjennom de vanlige kanalene til Amentio, og dermed ikke blir oppført i systemet deres.

De gode nyhetene er jo at vi som har bestillt for god tid siden antageligvis *krysser fingrene* får tv denne uka. Bank i bordet.

Lenke til kommentar

Hvor lenge siden er det du bestilte Jimmith? Høres jo ut som om dette er det samme som de snakket om til meg, men mener at han på telefonen sa at distributøren Norek skulle få inn denne uka. Når man sjekker hos norek så er det jo ikke vanskelig å se at det ikke kan stemme.

Jeg bestilte 8. februar (opprinnelig 25. januar, men avbestilte førstegangen), håper virkelig at jeg er en av de som får tven i denne omgangen.

Lenke til kommentar

Kanskje feil sted å spørre,men: Jeg har bestillt en le40f71b fra amentio for en god stund siden. Prisen har gått ned en del siden jeg bestillte den, er det da mulig å få tilbake de pengene som "er til overs" siden jeg ikke fikk tv-en i nærheten av den tiden jeg trodde jeg skulle få den? Jeg skal ringe dem angående dette, men nå er de for lengst stengt for kvelden. Siden denne tv-en er så populær så kan det jo hende at noen andre enn meg har hatt samme "problem".

Lenke til kommentar

De har vært vage, men slik jeg har forstått det skal vi kunne få mellomlegget. Jeg er ikke sikker, men selvom det i min sak bare er snakk om rundt 400 kr skal jeg kreve mellomlegget. Skulle bare mangle når vi nå har ventet på tven såå lenge, og vi kunne avbestilt og bestilt på nytt hver gang den har gått ned i pris.

Endret av You&Me
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...