aimhigh Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg lurer på hvor gamer.no har inntektene sine fra, alt er jo gratis her, og det må da koste å drive en side som den her? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 går vel på reklame og paychecker fra EA tenker jeg jk Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 I tillegg til reklame, vil eg tru at dei tener litt på avtalar med aviser rundt om i landet. Omtalar og nyhende frå Gamer.no blir trykt i fleire aviser. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 tjener en del tusen i måneden på den reklama som er på sida her ja + masse annet diverse. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 går vel på reklame og paychecker fra EA tenker jeg jk 7543853[/snapback] Tviler på at de får noe cash fra EA slik som de slakter spillene deres Lenke til kommentar
mESA Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hvem som egentlig tjener penger? Er det mange? Går utifra at brukermoderatorene får ingenting, utenom å morre seg på forum;) Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hvor mye tjener dere på en måned egentlig? Tjener dere bare på reklamen og avisinnleggene? Lenke til kommentar
nord Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Gamer.no er en del av hardware nettverket som igjen er eid av Orkla media. inntektene er fra reklame stort sett. tror det er få innenfor gamer.no som tjener på dette. eneste jeg kan tenke meg er at TST har internettsiden som en inntektskilde. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hvem som egentlig tjener penger? Er det mange? Går utifra at brukermoderatorene får ingenting, utenom å morre seg på forum;) 7584175[/snapback] Skribenter får ein kompensasjon for jobben, i tillegg til at dei får behalde produktet dei skriv om. Ut over dette får vel drift og salsavdelinga betalt. Brukermoderatorane lever på hyggelege tilbakemeldingar og bestikkelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå