Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke logga på eller reformatert pcen

Anbefalte innlegg

Jeg starter pcen og kommer opp på start siden men for ikke logga på brukeren. Så jeg bestemte meg for å reformatere pcen for da trenger jeg jo ikke å være logga på noen bruker. Jeg putter inn cden og restarter pcen, men ingen ting skjer det kommer ikke opp noen tekst hvor det står jeg skal trykke på en tast for å formatere pcen. Har noen en ide om hva jeg kan gjøre for å fikse det så plizzz svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
når jeg starter maskinen står det trykk "delete for å gå til boot menu"(eller hva det het husker ikke helt) så trykker jeg på delete og kommer inn på menyen også henge pcen min seg opp eller no sånt kan ikke rør på tastene hverfall :S

7528990[/snapback]

menu, er bios da kanskje?... henger det seg opp der alltid når du skal innpå bios? i så fall kan eg ikkje hjelpe deg :p

men om du skulle komme deg innpå bios, er resten lett..

hadde noko lignande problem da eg mangla ein fil til windows... :whistle:

Lenke til kommentar

Fant ut hva som var er feil! Når jeg trykker på F8 får å kunne gå til Safe Mode kobler tastaturet seg ut samma når jeg skall gå til boot menu og setup. Hvet noen hvordan jeg akn få fiksa deet uten å være på logga :S har prøvd å bytte tastatur plizzz trenger svar må få pcen til å funke!

Lenke til kommentar
når jeg starter maskinen står det trykk "delete for å gå til boot menu"(eller hva det het husker ikke helt) så trykker jeg på delete og kommer inn på menyen også henge pcen min seg opp eller no sånt kan ikke rør på tastene hverfall :S

7528990[/snapback]

menu, er bios da kanskje?... henger det seg opp der alltid når du skal innpå bios? i så fall kan eg ikkje hjelpe deg :p

men om du skulle komme deg innpå bios, er resten lett..

hadde noko lignande problem da eg mangla ein fil til windows... :whistle:

7529906[/snapback]

Menu er ikke bios. Hold korta rett før dere rettleder folk ;-) Han kommer inn i boot-menu, noe som er helt annet enn bios. Finn bios (ofte funnet ved å trykke F8 ved oppstart"boot")og still inn boot-rekkefølge. Velg der at cd/dvd utifra hvilken rom-stasjon du foretrekker som førsteboot :-)

Endret av evo500
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...