scythe Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Har noen sett filmen Herman? Personlige synes jeg at filmen var veldig tiltrekkende og passe bra under flere sjangere... Ikke bare har den et humoristisk preg, men den inneholder og noen av livets mysterier og mørke sider. Han som spiller Herman er en veldig flink skuespiller og gi Herman ett eget karakter. Vendepunktet i filmen er et av de drastiske trekkende.. Det skal jeg ikke si så mye om rett og slett fordi det er et spennende subjekt og finne ut av selv. Personlig synes jeg at filmen er et viktig norsk literaturhistorisk moment. Det er en fin film å se med kammereter.. jeg gir den en 3. Mvh Scythe... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 eh? Er enig i at filmen er bra, men bedre en 3... Har sett den ett par ganger, og den er jo rettet mer mot unge enn mot voksne. Budskapet om å ikke mobbe de som er anderledes er viktig Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hadde Knut Nærum vært død, ville han snudd seg i graven. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Husker ikke så mye av filmen, men boka er veldig god! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg har ikke sett den siden den kom ut, likte den da. Har den på DVD, får vel se den en dag, for barndommens minner. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Broren min heter hHerman og jeg har måne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå